|
Kyllä itsekkin haikein mielin asumis aikaa muistelen oikein lämmöllä. Itse nyt omakotitalossa asustelen, mutta jos joskus talon myyn niin kyllä palaan takaisin autossa asumiseen sillä se oli todella hienoa aikaa. Hyvää syksyä Mulla kun on toi läsnäolo prosentti sen verran pieni ettei tule usein kinaa paitsi-- taikinaa. ![]() https://areena.yle.fi/1-4261914?autoplay=true
Taitaa olla jo 11vuosi menossa ja kaupunkiin ei taida olla enään asiaa noin asumismuodossa. Tää vankkurielämä on vaan niin leppoisaa ja rauhallista. Olen kyllä seurannut näitä sivuja säännöllisesti. Terveisiä vaan keskustelukumppanei lle erityisesti ja hyvää kesää kaikille. Jovain hymyilee kaikesta huolimatta! Myös tällä sektorilla on hienoa olla omantien kulkija. Suuri kunniotukseni. Mielestäni elämä on sellainen asia että jos rohkeus riittää, täytyy toimia tahtomallaan tavalla, ennakkoluulottomast i, tietysti lakitekstejä noudattaen.
Vielä kuitenkin "pusikossa".Teebasso on yksi niistä orgilaisista, joiden viestit avaan ensimmäisenä, kun huomaan kirjoittaneen. Ehkä jonain päivänä minullakin on mahdollisuus asua kulkineessa niin kauan kuin haluan, eikä vain sen ajan kuin lomaa on, vaan ei ihan vähään aikaan. Väliäkös sillä. Mukavia juttuja maailman parantamisesta lämmityslaitteiden reistailuun puheltiin. Leppoisaa syksyä veitikoille ja vankkuristeille ! |