Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Akun hankinta edessä

<< < (4/17) > >>

Alan:
Viimeinen mittaus äsken, 11,49 V. Ledithän paloi yhä aika kirkkaina.

Otin akusta kengät irti ja laitoin C-Tekin lataamaan. Antaas sen tehdä hetkonen työtään.

Waari:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  8.04.2011     kello on 21:19 ---Miksi aina väliin, miksi koko ajan?

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä niin miksikäs ei koko ajan kun on vaan töpselin päässä.  ;)

Kare:
Terve!

Voisiko joku kertoa, kun ei tähän ikään ole vielä mulle selvinnyt, että mikä se on tämän vapaa-ajan akun idea? Sen olen ymmärtänyt (?) ettei se kävisi startti akuksi, mutta mitä etua siitä on. Mulla on aina ollu noissa kulkimissa normi startti akkuja.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Waari -  8.04.2011     kello on 23:06 ---Niinpä niin miksikäs ei koko ajan kun on vaan töpselin päässä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

No siksi, kun vaunussa on omakin laturi ja miksi viitsisin jatkuvasti repiä kenkiä irti (ja lainata naapurista C-Tekiä).

ihaa:
Minä ainakin nuukana miehenä tekisin niin että kun on vaunu ja vene niin vaihtelisin akkua noiden kahden välillä niin pysyy se yksi akku koko ajan iskussa eikä tarvitsisi miettiä mahtaakohan akku kaivata latausta vai ei... ilmeisesti kun on vielä akut saman kokoisiakin, senkin rahan voisi käyttää sitten johonkin muuhun.
 :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View