rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Haiseeko p*ska ?  (Luettu 116958 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:14
Vs: Haiseeko p*ska ?
« Vastaus #210 : 28.06.2017 kello on 16:32 »
Meillä on se pienen pieni portapotti....

Sitä on tottunut käymään yleisissä huusseissa aina kun sellainen sattuu kohdalle. Varta vasten sinne koukattukin joskus.
Toisaalta kun se hätä pukkaa päälle, niin kyllä se omavaraisuus vain tuntuu toimivalta.
Siitä suihkusta ei ole kokemusta, mutta hyvin monet ovat lohduttaneet sanomalla, että ei sitä mihinkään tarvitse. Korkeintaan vaatteiden kuivatukseen.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
« Vastaus #211 : 28.06.2017 kello on 17:16 »
Siitä suihkusta ei ole kokemusta, mutta hyvin monet ovat lohduttaneet sanomalla, että ei sitä mihinkään tarvitse. Korkeintaan vaatteiden kuivatukseen.
WC:ssä tehdään tarpeet ja suihkussa peseydytään.
Paljon luontopaikoja jää kokematta jos kulkineessa saniteettitilat jättää käyttämättä. En noille tiloille muutakaan käyttötarvetta keksi.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:43
« Vastaus #212 : 29.06.2017 kello on 15:56 »
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Se harmittaa, kun sopis isokin kasetti mutta ei ole olemassa sellaista, jossa olis 'reikä' oikeassa paikassa.
Pitäis hitsailla....

• Vieras
  • Vs: Haiseeko p*ska ?
    « Vastaus #213 : 5.07.2017 kello on 12:05 »
    Tähän varmasti löytyisi vastaus jostakin kun jaksaisi kaivaa mutta käytän wc kasetin sa niitä thetford annospusseja. Pussukka laitettu pyttyyn tiistaina niin kärsiikö tavara olla sunnuntaihin saakka pytyssä jolloin ollaan taas alueella missä kemsan tyhjennys? Ei jaksaisi erikseen lähteä kiikuttamaan jollekin abc asemalle pientä nokkoa kasetista. Päiviä tulisi siis 6 vrk tai ehkä jopa 7vrk riippuen kuinka lähdetään matkaan. Purkin kyljessä luvataan 5vrk säilyvyys.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #214 : 5.07.2017 kello on 12:07 »
    Nenä kyllä kertoo. ;D

• Vieras
    « Vastaus #215 : 5.07.2017 kello on 12:15 »
    Nenä kyllä kertoo. ;D
    Mutta kun en pääse haistelemaan  ;D ollaan nyt Ideaparkin parkissa (emäntä shoppaillut varmaan arviolta noin puolet kesälomarahoista). Abc kolmenkulmalla olis tyhjennys mahdollisuus kaiketi (5e?) Mutta meillä ei ole sinne mitään muuta asiaa. Tankki autossa on täynnä ja vettä ei enää tarvita kun ollaan menossa kotiin ja jätetään vaunu sinne ja sitten siirrymme suoraan mökille muutamaksi päiväksi. Sunnuntaina on sitten tarkoitus ajella hiekkasärkille niin ei tosiaan pääse päivittäin tilannetta tarkistamaan ;D Ideaparkista ei varmaan moista palvelua saatika ajokaivoa löydy. Ajokaivo mulla on kyllä kotona mutta kemsaan en viitsi kylppärin lattialle levittää ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #216 : 5.07.2017 kello on 12:27 »
    ... kemsaan en viitsi kylppärin lattialle levittää ;D

Minä olen vessanpyttyyn tyhjentänyt, koko lailla on sinne mennyt. Joku sattumapisara jos roiskinut, niin pyyhkäissyt tai huuhdellut pois. :)

Suomessa kun ei ole levähdysalueilla juuri vesivessoja. Englannissa tyhjeni sellaisiin monet kerrat.

Kasetti isoon Ikean kassiin ja ABC:n sisävessaan, tai sitten ei kuitenkaan. ;D

• Vieras
    « Vastaus #217 : 5.07.2017 kello on 12:51 »
    Minä olen vessanpyttyyn tyhjentänyt, koko lailla on sinne mennyt. Joku sattumapisara jos roiskinut, niin pyyhkäissyt tai huuhdellut pois. :)

Suomessa kun ei ole levähdysalueilla juuri vesivessoja. Englannissa tyhjeni sellaisiin monet kerrat.

Kasetti isoon Ikean kassiin ja ABC:n sisävessaan, tai sitten ei kuitenkaan. ;D
    Ehkä mä käyn sitten siellä kolmenkulman abc:llä ;D käydä sitten vaikka syömässä samalla reissulla vaikkei abc kyllä kaksinen paikka siihen hommaan ole. Otaksuisin että hallitus ei tuota kasettia päästä viittä metriä lähemmäs talon rappusia ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #218 : 5.07.2017 kello on 12:59 »
    Lempäälässä Pirkanhovin Teboililla on tyhjennyspaikka. Niillä on muutama paikka ja huoltorakennus karavaanareille.

Ja saattaa se aine toimia viikon, joskus ollaan tyhjentämättä välillä menty kaksi viikonloppua, sinisellä pussilla.

• Vieras
    « Vastaus #219 : 5.07.2017 kello on 13:13 »
    Lempäälässä Pirkanhovin Teboililla on tyhjennyspaikka. Niillä on muutama paikka ja huoltorakennus karavaanareille.

Ja saattaa se aine toimia viikon, joskus ollaan tyhjentämättä välillä menty kaksi viikonloppua, sinisellä pussilla.
    Mahdan kokeilla tuota tygjentämättä metodia. Ei jaksa tästä enää etelämmäksi lähteä kun mökki on Etelä-Pohjanmaalla sinne seuraavaksi paljun lämmitykseen järvenrannalle Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:41
    « Vastaus #220 : 5.07.2017 kello on 13:44 »
    Tähän varmasti löytyisi vastaus jostakin kun jaksaisi kaivaa mutta käytän wc kasetin sa niitä thetford annospusseja. Pussukka laitettu pyttyyn tiistaina niin kärsiikö tavara olla sunnuntaihin saakka pytyssä jolloin ollaan taas alueella missä kemsan tyhjennys? Ei jaksaisi erikseen lähteä kiikuttamaan jollekin abc asemalle pientä nokkoa kasetista. Päiviä tulisi siis 6 vrk tai ehkä jopa 7vrk riippuen kuinka lähdetään matkaan. Purkin kyljessä luvataan 5vrk säilyvyys.

Älä hättäile - hyvin toimii nuot pussit viikon  ;)

Minä olen nyt kolme viikkoa tyhjentänyt kasetin viikon välillä ja ei mitään hajuongelmaa.
    Juhannuksena tyhjensin vuokatista lähtiessä ja kotimatkalla sinne tuli muutama nestemäinen tavara "tyhjennettyä".
    Viime viikonloppu kalajärvellä ja su aamusta tyhjennys - nätin sinistä oli täyden kasetin tavara ja pussin alkuperäinen tuoksahdus ainoa haju mitä siitä omasta kasetista lähti.

Toisin kun olin hetkeä aiemmin samassa tilassa pesemässä koiraa lenkin jäljiltä, joku ystävällinen rouva tunki samaan tilaan kasettinsa kanssa. Meinasin oksentaa heti kun aukaisi kasetin korkin seläntakana - jäi koira siinä pesupaikalla kuivailematta...

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:49
    • Savo
    « Vastaus #221 : 5.07.2017 kello on 17:02 »
    Toisin kun olin hetkeä aiemmin samassa tilassa pesemässä koiraa lenkin jäljiltä, joku ystävällinen rouva tunki samaan tilaan kasettinsa kanssa. Meinasin oksentaa heti kun aukaisi kasetin korkin seläntakana - jäi koira siinä pesupaikalla kuivailematta...
    Menasko sulle käydä niin kuin siinä Youtube pätkässä.. :P

Joo on mullakin viikon seisonut niillä annospusseilla pihassa vaunu ja ei ole haisemaan ruvennut. Ihan on samalle haissut kuin olis vasta pussin sinne laittanut.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:41
    « Vastaus #222 : 5.07.2017 kello on 19:42 »
    Menasko sulle käydä niin kuin siinä Youtube pätkässä.. :P

Joo on mullakin viikon seisonut niillä annospusseilla pihassa vaunu ja ei ole haisemaan ruvennut. Ihan on samalle haissut kuin olis vasta pussin sinne laittanut.

Ei ollu kaukana, että olisi päässyt tekemään uutta videoo ;D
    En ymmärrä miten joku voi säästää noissa aineissa. Sehän haisee koko vaunu kusikopille heti kun kannen kääntää auki.

• Päivämatkailija
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2025 kello on 16:22
    « Vastaus #223 : 5.07.2017 kello on 23:47 »
    Ei ollu kaukana, että olisi päässyt tekemään uutta videoo ;D
    En ymmärrä miten joku voi säästää noissa aineissa. Sehän haisee koko vaunu kusikopille heti kun kannen kääntää auki.

Valistakaa tietämätöntä, eikö sinne voi lisätä annospussin jos tyhjennys aika menee pitkäksi?
    No niin lainasin sitten väärää vastausta mutta ymmärrätte varmaan.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #224 : 6.07.2017 kello on 00:05 »
    Ei tyhjennykselle ole mitän määräväliä. Itse tyhjennän jos haju häiritsee tai säiliö täynnä.(tai jos sopiva tyhjäyspaikka osuu kohdalle)  Jos säiliössä tilaa, voi sinisen pussin lisätä. Eikä sillekään tarvetta jos haju ei häiritse.