https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005920962.html kätkö löytynyt ilman karttaa 

|
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005920962.html kätkö löytynyt ilman karttaa
![]() ^
Usein laatikossa lukee jo päällä: tämä on geokätkö, ei roska. Sisällä olevassa vihkossa kätkön tunnus ja nimi. Tuo näyttää vanhalta kätköltä, ja tekstit on voineet lähteä pois. Usein oon ajatellut, että pikkasen epämääräiseltä voi omakin toiminta näyttää kun kivenkoloja kaivelee. Mutta joo, onhan se varman päälle pelattava ja poliisit pillit päällä paikalle ![]() Mutta joo, onhan se varman päälle pelattava ja poliisit pillit päällä paikalle Juu. Miitti vaikka yleisessä puistossa ja joku soittaa poliisille.... ![]() Tänään pikkujoulu. Ei kuitenkaan puistossa. Juu. En ole miiteissä koskaan ollut, mitä niissä tapahtuu kun ei niillä usein mitään erityistä teemaakaan ole? Yleistä läitinää tuttujen kesken jos ei ihan mega ole? Pikkujoulu on tietysti eri juttu. En ole miiteissä koskaan ollut, mitä niissä tapahtuu kun ei niillä usein mitään erityistä teemaakaan ole? Yleistä läitinää tuttujen kesken jos ei ihan mega ole? Pikkujoulu on tietysti eri juttu.Tuotahan se on. Nytkin tuli monta hyvää vinkkiä mysteereihin. Ja muutama nikki sai kasvot. En ole miiteissä koskaan ollut, mitä niissä tapahtuu kun ei niillä usein mitään erityistä teemaakaan ole? Yleistä läitinää tuttujen kesken jos ei ihan mega ole? Poikkesin Pietarsaaressa. Kaikki puhui paikallista ruåtsia. Sai sitten olla aina keskipiste, kun vaihdettiin suomelle. ![]() Lainaus Tanssimaan Pieksämäki (Etelä-Savo) Ei vaan päivä osu.... ![]() Jokainen valinta meinaa jostain muusta luopumista.
![]() Ämyrin kulmalle on tullut muutama uusi kätkö.
Armoa ja anteeksi.
Siis muutaman miljardin satelliiteilla etsitään tupperware kuppi mettästä ? Joo, tiedän. Mautonta mutta sopii tyyliini. Armoa ja anteeksi. Onhan se hyvä, että niillekin satelliiteille on jotain järkevää käyttöä. Tulipa eilen haettua pitkästä aikaa purnukka prätkälenkin ohessa. Mulla tahtoo tämä harrastus painottua lähinnä sulan maan aikaan.
Mukavaa puuhaa kyllä, vaan itse en ole koskaan jaksanut noista mysseistä ja multeista innostua. |