Tuohon sun kalenteri ongelmaan. Onko tämä henkilö joka laittaa niitä kalenteri kutsuja antanut sinulle oikeuksia muokata kalenteria?
Tällaisen löysin.
Ei ole tuosta kyse.
Mulla on kännykässä duunin outlook ja privaatti google-kalenteri.
Duunin outlookiin tulee tuhoton määrä kalenterivarauksia, milloin keneltäkin. Niitä sitten hyväksyn/hylkään. Ne jotka hyväksyn, hälyttävät normaalin outlook-asetuksen mukaisesti 15min. ennen palaveria.
Tuo toimii kuten kaikissa lukuisissa Nokia-luureissa kautta aikain, joissa on duunikalenteri ollut käytössä.
Mutta iLuurissa hälyyttää jokaisesta uudesta kalenterimerkinnäst
ä, ikään kuin se pitäisi siellä kalenterissa käydä samantien hyväksymässä/hylkäämässä. Tämä ei ole tarpeen ja raivostuttaa, kun noita kalenterivarauksia tulee mulle useita päivittäin.
Ei mulla työpisteelläkään pc:ssä ponnahda kalenteri auki jokaisesta uudesta merkinnästä, vaan niistä tulee meili, jonka avaan ja hyväksyn. Sen jälkeen se odottelee sitä viimeistä varttia, kunnes kiljaisee, että nyt ukko netti kiinni ja palaveriin.
Ja ei tuo synkka tuon kuukkelikalenterink
aan kanssa ihan mutkaton ole. Kuukkelissa määritelty "ei muistutusta", niin puhelimen kalenterissa on noille kaikille hälytys 5min. ennen.