Lyhyimmillään 9.45-14.30.
Nyt 9.07-15.35.
Siis päivän pituus lisääntynyt n. 1,5 tuntia.
Mutta ennen kaikkea, valoisuus lisääntynyt kun pilvet ovat tipotiessään.
|
Lyhyimmillään 9.45-14.30. Nyt 9.07-15.35. Siis päivän pituus lisääntynyt n. 1,5 tuntia. Mutta ennen kaikkea, valoisuus lisääntynyt kun pilvet ovat tipotiessään. Pimeä päättyy Kello 8.03 ja alkaa kello 16.44 Siinä tälle päivälle. Joopa Joo..... ![]() Mä laitoin ton halo kuvan väärään osioon. ![]() Pitäiskö olla luonnossa nähtyä. Tämän viestin saasitten poistaa. t. Vesa Lyhimmillään 2 h 48 min, nyt 5 h 23 min.Kevättä kohti mennään kovaa vauhtia ![]() tänään nousu 9:37 lasku 15:23 5kk päästä vain hämärää Eilen ja tänään oli komeat halo ilmiöt. Ja koska aivan ihana kuva anna olla vaan ja laita vaikka toinen sinne osioon mutta on tuossa kaunis luonnon ilmiö ihanaa kun päivät pitenee Tässä välissä sitten on mukava ilonpilkahdus, kun viikottain voi ajastimesta lyhentää pihavalojen aamu- ja ilta-aikoja Eikös se niin ole, että Joulusta asti ollaan menossa kohti vuoden pimeintä aikaa... mulla on noi valot toimimassa vain manuaalisessti eli samutan kun valkenee ja sytytän ,kun pimenee välillä myöhemmin ja välillä aikasemmin ![]() mulla on noi valotEm mää vaan raaski.. Nehä olisi sit pääl koko pitkän yön, aamun ja illan. Elikkä treffejä kohti mennään ![]() Joko on treffipaikka ja aika päätetty?Maantaina loppuu äänestys,vahvasti näyttää padasjokea Ja aika on 23.5-25.5.. |