rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: primus aguaflex  (Luettu 3277 kertaa)

• Päivämatkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:28.09.2015 kello on 08:22
primus aguaflex
« : 22.01.2014 kello on 09:53 »
moi kuka osais kertoa missä vika.lämmitin toimi sähköllä hyvin kunnes olin lisännyt nestettä ja saanut ilmat pattereista pois.viikon päästä menin autolle fiat lmc vm99 niin neste oli paisunta astiassa vajunut ja lämppäriä kokeilin käynnistää kaasulla mutta ei käynnistynyt merkkivalo palaa punaisena.noh etsittyäni vikaa huomasin jotta glykolia oli tullut pakoaukosta pihalle.eli miten iso vika ja saako vian itse korjattua?palopesä rikki tai jokin tiiviste?niin ennen sitä kun sähköllä koitin käynnistää meni lämppäri täysin tiedottomaksi ja sivulla olevasta ns ylikuumenemisen kytkin oli lauennut painoin sen takaisin ja sen jälkeen lisäilin nestettä kunnes vesi kiersi kunnolla ja lämpenikin normaalisti vaan viikon päästä ei kaasulla käynnistynyt ja glykolit tulee pihalle.miksi sähköllä toimi muttei kaasulla ja se glykolin pihalle tulo pakoaukosta mistä johtuu?

• LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 11:57
Vs: primus aguaflex
« Vastaus #1 : 22.01.2014 kello on 10:47 »
moi kuka osais kertoa missä vika.lämmitin toimi sähköllä hyvin kunnes olin lisännyt nestettä ja saanut ilmat pattereista pois.viikon päästä menin autolle fiat lmc vm99 niin neste oli paisunta astiassa vajunut ja lämppäriä kokeilin käynnistää kaasulla mutta ei käynnistynyt merkkivalo palaa punaisena.noh etsittyäni vikaa huomasin jotta glykolia oli tullut pakoaukosta pihalle.eli miten iso vika ja saako vian itse korjattua?palopesä rikki tai jokin tiiviste?niin ennen sitä kun sähköllä koitin käynnistää meni lämppäri täysin tiedottomaksi ja sivulla olevasta ns ylikuumenemisen kytkin oli lauennut painoin sen takaisin ja sen jälkeen lisäilin nestettä kunnes vesi kiersi kunnolla ja lämpenikin normaalisti vaan viikon päästä ei kaasulla käynnistynyt ja glykolit tulee pihalle.miksi sähköllä toimi muttei kaasulla ja se glykolin pihalle tulo pakoaukosta mistä johtuu?

Johtuu siitä, että palopesä on rikki ja tiiviste vuotaa. Saattaa kaasuventtiilin ylilämpösuojakin olla lauennut.

• Päivämatkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:28.09.2015 kello on 08:22
« Vastaus #2 : 22.01.2014 kello on 14:26 »
ylilämpösuoja?joo semmonen nappi vasemalla puolen takaosassa se oli lauennut mutta ei kait se vaikuta siihen vuotamiseen?palopesä tai tiiviste saakohan noihin varaosia enää ollenkaan vai pystyskö niitä korjailemaan itse mitenkään?koittaisin lämmittimen purkaa itse ja katsella mitä se sisältää.onko isokin revohka?

• LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 11:57
« Vastaus #3 : 22.01.2014 kello on 15:11 »
ylilämpösuoja?joo semmonen nappi vasemalla puolen takaosassa se oli lauennut mutta ei kait se vaikuta siihen vuotamiseen?palopesä tai tiiviste saakohan noihin varaosia enää ollenkaan vai pystyskö niitä korjailemaan itse mitenkään?koittaisin lämmittimen purkaa itse ja katsella mitä se sisältää.onko isokin revohka?

Onhan siina hommaa, muttei se mitään avaruustiedettä ole. Lue toi Aquaflex juttu lämmitysosiossa. Kaasulämmitys ei toimi jos ylilämpösuoja on lauennut. Ylilämpösuoja kutkee kaasuventtiilin pääventtiilin maihin. Kaasuventtilin maajohtoa seuraamalla löydät ylilämpösuojan. Se nappi on sähkölämmityksen ylilämpösuojan kuittaus.