Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Tosi reissarille!
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 17.01.2014 kello on 20:16 ---Ehdottomasti kaikki mikä on hauskaa pitää kieltää >:D ja varsinkin jos semmosta ei itse harrasta niin sillon pitää kieltää. Ja muutenkin pitää kieltää. Semmosia on ihmiset joilla ei oo elämää ja muutenkin mieli on ahdas Thumbd
toivottavasti ymmärsin muutamien ironian tässä jutussa
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Jartsa:
Huvittavaa lukea tätä Thumb .Oma mielipide asiaan on että toiset tykkää baletista ,toiset jääkiekosta ,toiset nuuhkii kukkia ja jotku tykkää päristellä...itse kuulun noihin päristelijöihin ja on kaikenlaisia moottorilla toimivia vekottimia joista viimeisin aivan uuden uusi polaris mönkkäri jolla ajelen ympäri metsiä.
K70:
Näinhän se on, kaikki mistä mä en tykkää, on turhaa. Ja kaikki mistä mä tykkään, on...aivan sama mitä sä siitä ajattelet ;)
trumatic:
Taianpa houkutella mamman laatuaikaa viettään ku ei oo kelkkakelejä vielä.Hupiajeluksih an se luokitellaan ku lapsiluku on jo täynnä,mutta en anna sen häiritä ;D
88k5:
Kyllähän itteänikin kaikki koneet kiinnostavat, mutta eniten minua kelkka/mönkkäriharrastuksessa kummastuttaa; kenen mailla, ja luvallako, te ajelette? Näistä mönkkä "se pahempi"..
Ite kun ajelen omassa mettässä maataloustraktorill a (polttopuiden perässä 8)), mutta ei siinä kelkkahupia mahdu ajamaan.. toisten maille ei kyllä tule pyytämättä/luvatta mentyä (kaippa ne jäljistäkin tuntis) ;D
Täälläpäin esim. meidänki yksityistietä luvatta käyttävät kelkkailija löytyvät tuolta taajama-alueelta.. Tosia asia vaan on, että ei täällä etelän maaseudulla ole noille joutavan_ajonlaitte ille ole käyttöpaikkaa. Taitaa se olla sama tilanne muuallakin Suomea..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta