Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Tosi reissarille!

<< < (5/6) > >>

Oulaa:
Aikamiehet erottaa pikkupojista vain leikkikalujen hinnasta ja rahamiehet persaukisista.
Mun tulevissa käärinliinoissa ei ole taskuja vaikka ei ne isot tarittis ollakkaan  ^-^

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 18.01.2014     kello on 08:37 --- että ei täällä etelän maaseudulla ole noille joutavan_ajonlaitte ille ole käyttöpaikkaa. Taitaa se olla sama tilanne muuallakin Suomea..

--- Lainaus päättyy ---
Kyl täällä Paimiossakin on ihan merkityt kelkkareitit..pääse e vissiin iha vaikka Auraan asti..

Rölli:
Kyllä se kelkka tälleen merenranta asukkina on iha ehoton pilkki kaveri.. va joutavanpäivästä hupiaha se kalan narraaminenki on.. saaha niit kaupasta ja jopa halvemmalla..

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 18.01.2014     kello on 10:33 ---Kyllä se kelkka tälleen merenranta asukkina on iha ehoton pilkki kaveri.. va joutavanpäivästä hupiaha se kalan narraaminenki on.. saaha niit kaupasta ja jopa halvemmalla..

--- Lainaus päättyy ---
Halvemp =ei tuore
Itte kalastettu=taatusti tuore :)

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 18.01.2014     kello on 10:48 ---Halvemp =ei tuore
Itte kalastettu=taatusti tuore :)

--- Lainaus päättyy ---
oon samaa mieltä vaikken itte kalastakkaa.. mutt mun kelkka monasti siell jäällä napottaaki ni tuliaisina saa ain tuorett kallaa mikä mulle kelepaa..
Onneks on tullu hommattuu jäki kasvuu mikä tykkää kalastella ja pittää kelkan kunnos.. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View