Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Tosi reissarille!
aaoulusta:
Ite ajattelen se kelekkailun jonninmoisena hupina ja hyötynä.. saareen kun kaverin kalakämpälle mennään tai pilikille muuten vaan..voihanse naapurin ukko nasauttaa vaikka kirveellä "pikkusimoissa" sormen poikki niin pääsee joutusasti lähemmäs lekuria..virallisia reittejä karsastan...Samperi vielä minä sinne Kattilankallaan kelekalla menen,(se kemiin menevä laivaväylä on haasteena)... ;D
Roksis:
Hyötynä kelkkaa oon käyttäny, hupina en millonkaan. Kerran ne yhistyi kun tuli soitto hakemaan hupihiihtäjää, joka oli kaatunu ja särkeny jalkansa.
vesako:
Kerran olen mönkkärillä mettässä ajellu
ihan huvikseni.
Oli muuten hauskaa puuhaa. Thumb
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.01.2014 kello on 14:14 ---Kiitos, mönkijät tuosta unohtuikin... :D Menee sinne 95% kategoriaan.
En vaan suostu ymmärtämään, mitä 'vapaa-ajanviettoa on se, että ajetaan eestaas, vailla mitään tarkoitusta tai päämää.
--- Lainaus päättyy ---
On kyllä järjetöntä. Jotku tekee vielä sitä ajelua isolla "koppiautolla" ja toiset pienemmällä veturilla kauheeta laatikkoa perässä kiskoen ;D Pitäs varmaan lailla kieltää kaikki huviajelut :laugh:
jva61:
Ehdottomasti kaikki mikä on hauskaa pitää kieltää >:D ja varsinkin jos semmosta ei itse harrasta niin sillon pitää kieltää. Ja muutenkin pitää kieltää. Semmosia on ihmiset joilla ei oo elämää ja muutenkin mieli on ahdas Thumbd
toivottavasti ymmärsin muutamien ironian tässä jutussa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta