ovat kateelisia
kun se museo on siellä

noh kyl on maallakin eroa
ja turistimäärillä
en vois verrata näitä kahta maata
en edes unissani

|
ovat kateelisia kun se museo on siellä ![]() noh kyl on maallakin eroa ja turistimäärillä en vois verrata näitä kahta maata en edes unissani ![]() Veroja korottamatta saavat hilata tänne ihan mitä vaan. Mikä on Bilbao? Teini vastaisi tuohon KVG. Joten mun ei tarvitse. Teini vastaisi tuohon KVG. jaah taas opin uuden lyhenteen mutta mitä tuo KVG. tarkottaa suomex ![]() KGB . kyllä tiedän tai luulisin tietäväni ![]() jaah taas opin uuden lyhenteen Mä LUULIN, että se on Kokeile Vaikka Guuglata, mutta siitä on nasevampikin versio! ![]()
![]() ^ Pilbaussa lähdetty ihan eri pohjalta ja miljardien eurokasan kanssa rakentamaan koko kaupunkia uusiks josta museo vain yks pieni osa ja sattuman onnenkantama lisäks älysivät panna sopimukseen että ovat aina cukkiksen ensisijainen paikka euroopassa muut on sivu konttoreita näistäkin jo olleista kaikki nääntyneet jo pois. http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kulttuuri/rahaa-onnea-politiikkaa-nain-guggenheim-ilmio-toimii-bilbaossa/
Jeehs on siellä, mullakin ollut kaivarissa monta vuotta kalakämppä kaikilla mukavuuksilla. ![]() ![]() ![]() Kiasma, Ateneum ja Valokuvataiteen ja Helsingin kaupungin museo ovat taiteen alalta toistaiseksi riittäneet. Näissä vierailen suht usein. Vielä on varmaan 72 museota tutkimatta. Voipi elämä loppua kesken ennen kun olen loppusuoralla, siis museoissa ![]() Teini vastaisi tuohon KVG.Mää kokeilin tota KVG konstia... Selvishän se. Kysymyksessä on Rocky Bilbao...Mitä se tekee Epsanjassa?
![]()
Ei muuta kuin Gugge Helsinkiin. Saapahan ryssät ja virolaiset töitä ettei tarvi lorvia kotikulmilla. Saa Suomalainen duunari olla jouten ettei rasitu ja tule rammaksi.Näinhän se on kuntien ja valtioittenkin raksoilla. Varmaan valtiovarainministe riökin teettää pimeästi, selviävät halvemmalla. ![]()
![]() |