Kirjoittaja
Aihe: Palstaväsymystä... (Luettu 7965 kertaa)
« Vastaus #31 : 6.01.2014 kello on 01:13 »
Naa, met emme talvella kalasta niinko ,no joo ennen ko tulis kunnon jäät että sais keskipannulle ahvenia . Niin melkein tässä kuukausi jo menny flunssassa niin meni joulukin melkein makoillessa. Kaamoksessa vain maataan ja välillä syöjään sitte käymmä päiväunilla ,ja sitte voikii ottaa välipallaa,että jaksaa ruuvalle . Viijatti uinuu katoksessa liikenteestä poistettuna ja akka perinteiseti kutoo ja neuloo talvensyvämmen. Sitte voitas syyvä jotain . Kurapyörä odottaa katoksessa nastarenkaat alla että tulis vähän ees polannetta mettätielle niin sitte mennään niin että tierat lentää . Goldwingi odottaa tallissa että joku tulis ja huoltaisi sen ja vois sitä vähän puunatakkin . Akka pääsee kyllä vähillä töillä ko ei tartte lumitöitäkään tehhä. Ei tämä nyt liiemmin tammikuulta näytä
« Vastaus #32 : 6.01.2014 kello on 07:29 »
...ollut ilmassa
Ei tällä palstala ainakaan 6h ja kolmatta sivua juttua. 
« Vastaus #33 : 6.01.2014 kello on 19:51 »
Ei tänne uskalla mittää kirjottaa kun mun juttuni niin kovasti joitaki ärsyttää  Se on sit vaan parempi pittää suu kii ni ei tartte mun kirjotuksia lukea.
« Vastaus #34 : 6.01.2014 kello on 19:54 »
Ei tänne uskalla mittää kirjottaa kun mun juttuni niin kovasti joitaki ärsyttää  Se on sit vaan parempi pittää suu kii ni ei tartte mun kirjotuksia lukea.
No nyt sinä vitsin murjaisit !
« Vastaus #35 : 6.01.2014 kello on 19:58 »
Höpsistä! En ole huomannut kirjoituksissasi mitään mikä ärsyttäisi. Kyllähän mielipiteitä pitää olla, eihän tämmöiset palstat muuten olis olemassakaan.
« Vastaus #36 : 6.01.2014 kello on 19:58 »
No nyt sinä vitsin murjaisit !
Tuollaisia 'vitsejä' on aina välillä ilmassa... 
« Vastaus #37 : 6.01.2014 kello on 20:24 »
Minä kun olen sen verran yksinkertainen, etten ymmärrä tuota, ilmoita valvojalle, tekstiä. Voiko se olla niin että sitä kautta trollitaan kirjoittajan selän takana.  Eikö olisi salaseuralaisten ja juoruilijoiden fiksumpi laittaa yv:llä kirjoittajalle viestiä, tai sulkea pois näkymästä omasta mielestään idioottien kirjoitukset.  Nyt kurkistin eka kerran tuosta Ipsun kohdalta tuon tekstin ilmoita valvojalle alle. Toivottavasti ei valvojalle tule kurkistuksesta minulta mitään viestiä. En haluaisi olla kenenkään selän takana mollimassa ja inisemässä.  Toivottavasti olen tuon kaikki ymmärtänyt väärin. 
« Vastaus #38 : 6.01.2014 kello on 20:26 »
« Vastaus #39 : 6.01.2014 kello on 20:43 »
Kyllähän mielipiteitä pitää olla, eihän tämmöiset palstat muuten olis olemassakaan.
Juuri noin! Ongelma vaan taitaa olla valvojilla se, että kuinka pitkälle antavat mielipiteidenvaihdo n mennä. Semmosenkin huomion olen ollut vuosien varrella tekevinäni, että he, joilla kannat on kaikkein jyrkimmät, kestävät vähiten "keskustelua". Ei pelkästään täällä vaan yleensäkin.
« Vastaus #40 : 6.01.2014 kello on 20:46 »
Minä kun olen sen verran yksinkertainen, etten ymmärrä tuota, ilmoita valvojalle, tekstiä. Voiko se olla niin että sitä kautta trollitaan kirjoittajan selän takana.  Eikö olisi salaseuralaisten ja juoruilijoiden fiksumpi laittaa yv:llä kirjoittajalle viestiä, tai sulkea pois näkymästä omasta mielestään idioottien kirjoitukset.  Nyt kurkistin eka kerran tuosta Ipsun kohdalta tuon tekstin ilmoita valvojalle alle. Toivottavasti ei valvojalle tule kurkistuksesta minulta mitään viestiä. En haluaisi olla kenenkään selän takana mollimassa ja inisemässä. 
Toivottavasti olen tuon kaikki ymmärtänyt väärin. 
Hankin, pari reissua tehty ja toista tuhatta kilometriä, hyvin on tarjennut. Maaliskuussa jatkuu.
-------------------------------------------------------------
Eiköhän tuo pysy. Melko vähän on keskusteluja jouduttu sulkemaan, saati poistamaan.
Silloin on hyvä panna stoppi, kun juttu lähtee käsistä - missä kohtaa se sitten tapahtuu, siitä voi olla montaa mieltä. Sanoisiko, että vaatimuksia sulkemisesta esitetään 10 kertaa enemmän kuin niitä tehdään. Minusta on aika mukava, että täällä ei eletä niinkuin Etuteltassa tai Suolisaitilla.
----------
Sitten kun vielä yleisesti ottaen muistettaisiin, että höpinät höpinäosastoilla, ei tekniikka ym. asiakeskusteluissa.
« Vastaus #41 : 6.01.2014 kello on 20:55 »
he, joilla kannat on kaikkein jyrkimmät, kestävät vähiten "keskustelua".
Eihän kukaan ole täydellinen mutta valvojalta jokainen rivimies odottaa heiltä että ajattelee kahdesti ennenkuin päättää asian. (toki tuo ajattelu olisi eduksi meille muillekin, valvojilta sitä vaan odottaa enemmän.)
« Vastaus #42 : 6.01.2014 kello on 20:56 »
Voiko se olla niin että sitä kautta trollitaan kirjoittajan selän takana. 
Ei, vaan siitä vain lähtee ilmoitus yleisvalvojille, jotka tutkivat asian ja tekevät tarvittavat toimenpiteet. Eli prosessi menee näin: 1. teet ilmoituksen valvojille, mihin kirjoitat miksi mielestäsi valvojien pitäisi tutkia viesti (eli se kohta missä kävit, mutta et lähettänyt sitä eteenpäin). Huomaa, että ilmoitus ei ole "poistoautomaatti", vaan sillä voi vaikka ilmoittaa väärälle alueelle kirjoitetusta viestistä, tai viallisesta lainauksesta, jne... 2. kun valvonta raportti on tehty, ilmestyy valvojille ilmoitusalueelle viesti että on avoimia valvontaraportteja. Ja kun valvoja menee raportteja katsomaan saa hän listauksen mikä näkyy ylemmässä kuvassa. (käytin tässä esimerkkinä sinun viestiäsi) 3. kun valvoja avaa raportin saa hän alemman kuvan mukaisen näkymän, ja hän pääsee siitä suoraan ko. viestiin ja lisäksi voi kirjoittaa omia huomioitaan muille valvojille. 4. Tämän jälkeen kun viestille on tehty tarvittavat toimenpiteet, raportti suljetaan jolloin se on käsitelty. (Vanhat raportit arkistoidaan, joten niihin voidaan palata jälkeenpäin jos vaikkapa joku tuntee oikeuksiaan loukatun. Eli valvojat eivät pääse poistamaan raportteja näkyvistä)
« Vastaus #43 : 7.01.2014 kello on 07:42 »
he, joilla kannat on kaikkein jyrkimmät, kestävät vähiten "keskustelua". Ei pelkästään täällä vaan yleensäkin.
No kun minä, ja vain "minä" olen aina oikeassa.
« Vastaus #44 : 7.01.2014 kello on 10:38 »
Well Weljet, ollos huoleton. Pakkaselle mennään ja lunta luvassa - aurinkoistakin. Valoa on näkyvissä ja päivä pitenee!
Kaamokselle kenkää!
|