Pekkasvapaatkin jos lähtee pois niin ei voi tehdä edes niinkuin yx ekaluokkalainen aikoinaan opettajlta kysyi "Passaako jos otan pekkasvapaata kun sorsan pyynti alkaa?"ilmeisesti isä oli saanut pekkasvapaata.
Nuo vanhankansan uskomukset on hauskoja ja lähes aina paikkansapitäviä. Minun ukkilta olen seiraavan kuullut, jos heinäkuun ensimmäisellä viikolla on hevosenpaskaa järvenjäällä on tulossa kylmä kesä.
Hellettä pittää ja kuuma on. Ei ole minun juttu ällistellä muna käessä auringon porotusta. Nahka on jo punainen kuppeelta kummaltakin. Jotakin lyhytaikaista puuhastelua on keksittävä. No, puhelin putosi laiturille, aukesi ja akku livahti järveen. Elikkä askaroimaan. ... Puhelimen ostoon, halvin on noin 30e.
Hellettä pittää ja kuuma on. Ei ole minun juttu ällistellä muna käessä auringon porotusta. Nahka on jo punainen kuppeelta kummaltakin. Jotakin lyhytaikaista puuhastelua on keksittävä. No, puhelin putosi laiturille, aukesi ja akku livahti järveen. Elikkä askaroimaan. ... Puhelimen ostoon, halvin on noin 30e.
Toiset tykkää varjosta ja toiset auringosta . Mutta jos ei tykkää auringosta tai kylmästä niin kumpaa on helpompi välttää ? Me lähdemme kohta jatkamaan kesäääääääääääääääääääääää kunhan ensin kotokesä on naatittu kaikkine keleineen
..ttaa, kun neljä viikkoa uudessa kulkimessa rupesi ALDE 3020 temppuilemaan. Poltin käynnistyy niin kuin pitää, mutta kiertovesipummpu ei. Pumppu lähti käyntiin, kun resetoin ALDE:n ja laitoin pumpun jatkuvalle käynnille. Ei muuta kuin sepälle tutkimaan syy ja korjaamaan vika.
No niin, te ison huushollin omistajat. Nyt antakaa muutama huone pakolaisille, se on trendikästä. Ja tiedättehän että pakolaisista suurin osa on nuoria äitejä ja lapsia, eikä salskeita nuoria miehiä.