Meitä on monta. Heti alusta alkaen oli selvää, ettei ole mun juttu. Ei mua haittaa että sitä käytetään ja siitä tykätään. Ei vain ole mulle.
Edellä oli selkävaivasta juttua. Täällä "nasahti" eilen. Tyttöä nostin syöttötuolista ja olin laskemassa sivuun lattialle kun se yhtäkkiä "ponkaisi" juuri kun kurkotin alas sivulle. Ouch!! Jalat alta!! Uneron yö. Buranaa, Norflexia ja Acroxiaa kokeiltu.. Joo, selkää sairastettu välillä aika huolella ja lääkkeitä löytyy. Pari vuotta sitten hajos pari välilevyä ja selkäydin tulehtui. Another story, mutta selkä ei ole enää entisensä ja nämä Noidannuolet on nykyään niin kivuliaita, että meinaa oikeasti mennä välillä pissat housuun jos aivastaa tai tekee jotain odottamatonta kun akuutti kipu on päällä.
Mulle paras lääke on uinti. Vaparia ja mieluusti lyhyitä pätkiä ihan täysillä. Jotain tapahtuu tuolla rankaa ympäröivissä lihaksissa kun kipu hellittää huomattavasti joksikin aikaa.
Ja jalat täälläkin eri pituiset. Niinkuin lähes kaikilla. Kysykää vaikka pyörien ajoasentoa mitoittavilta ammattilaisilta.