Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
aaoulusta:
^^Joo! Pahinta mitä olen nähnyt oli aikoinaan kun laitettiin yläpohjaan ja seinille höytysuluksi muovia!!Kaukolämpöpömpeli eteiseen ja lämpö tulemaan lattiasta kanaalia pitkin ikkunan kohdalta ylös!
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.12.2016 kello on 16:56 ---Kuten Panu Kailalla. ::)
Eikä orgilaisilla tietysti ole muoviin käärittyjä hometaloja.
Eikä orgilaiset roskaa.
Eikä orgilaiset kuseksi vessan pytyn reunoille.
Eikä orgilaiset aja toistensa puskurissa kiinni
Orgilaiset ovat liikenteessä toiset huomioon ottavia.
Jos joku laittaa vilkun päälle, orgilainen heti antaa tietä.
Suojatie käyttäytyminen on myös orgilaisilla jalankulkijat huomioon ottavia.
...Ainakin yhdellä on nämä asiat kunnossa... ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Älä ole noin negatiivinen Thumbd
Alan:
Kaila on yhden totuuden saarnaaja ja mestari, mitä vanhoihin taloihin tulee.
On vain juminut menneisyyteen eikä hyväksy uutta tekniikkaa.
Sieltä sitä huudellaan, toisten betonikolossin sisältä. :laugh:
mike:
Eipä antanut vanha timpuri laittaa edes muovimattoa rossipohjaiseen taloon. Tiedä sitten...
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 10.12.2016 kello on 16:59 ---^^Joo! Pahinta mitä olen nähnyt oli aikoinaan kun laitettiin yläpohjaan ja seinille höytysuluksi muovia!!Kaukolämpöpömpeli eteiseen ja lämpö tulemaan lattiasta kanaalia pitkin ikkunan kohdalta ylös!
--- Lainaus päättyy ---
No meillä on tässä naapurustossa on useampi talo noin tehty, vanhimmat on sen 30v. Ja eikä niistä mistään ole tutkimuksissa hometta löytynyt, ja toisaalta kun olen homeelle niin mahdottoman allerginen niin niissä käydessäni ei ole mulle oireita tullut. Meillä töissä tehtiin miljoona remontti homehtuneeseen rakennukseen, mittausten mukaan on nyt homeeton, itse en vaan voi siellä edes käydä, tai jos käyn niin henki loppuu heti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta