Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (592/1276) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 18.01.2013     kello on 22:40 ---
    Viimmeksi ollut sivuilla, 30.07.2012 kello 14:52

--- Lainaus päättyy ---
  Sinulle olisin sen lainannut ilomielin,on asiaa salpalinjan rakentamisesta,kuvien kera! Voisin vielä saada alkuperäisen vedoksen lankomieheltä Luumäeltä,asiallinen dokumentti kuvien kera salpalinjan rakentamisesta !!

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 18.01.2013     kello on 22:40 ---
    Viimmeksi ollut sivuilla, 30.07.2012 kello 14:52

--- Lainaus päättyy ---
  Löytyykö yhteys tietoja ?

perho-ukko:
Olen aina luottanut,että täällä on rehellistä porukkaa,yksi munaa koko homman , harmittaa !!

migel:
Äläs ny tuomitte koko porukkaa yhden tapauksen vuoksi!

Voihan se olla että on unohtanu koko niveen jonkun muun asian tähden? aihdoitteko puhelinnumeroita lainatessasi?

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 18.01.2013     kello on 22:29 ---Asiasta toiseen: Laitoin  parivuotta sitten harvinaisen kirjan,Salpa linja,lainaksi ja pyysin palauttamaan,koska se oli omakustannus  tuote,ei ole myytävissä,eikä saa kopioida,nimimerkki "kiimaliiteri",hänelle laitoin sen luettavaksi,eipä ole palauttanut !!! >:(

--- Lainaus päättyy ---
En luottaisi tuollaiseen nimimerkkiin missään asiassa  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View