Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 18.01.2013 kello on 22:40 ---
Viimmeksi ollut sivuilla, 30.07.2012 kello 14:52
--- Lainaus päättyy ---
Sinulle olisin sen lainannut ilomielin,on asiaa salpalinjan rakentamisesta,kuvien kera! Voisin vielä saada alkuperäisen vedoksen lankomieheltä Luumäeltä,asiallinen dokumentti kuvien kera salpalinjan rakentamisesta !!
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 18.01.2013 kello on 22:40 ---
Viimmeksi ollut sivuilla, 30.07.2012 kello 14:52
--- Lainaus päättyy ---
Löytyykö yhteys tietoja ?
perho-ukko:
Olen aina luottanut,että täällä on rehellistä porukkaa,yksi munaa koko homman , harmittaa !!
migel:
Äläs ny tuomitte koko porukkaa yhden tapauksen vuoksi!
Voihan se olla että on unohtanu koko niveen jonkun muun asian tähden? aihdoitteko puhelinnumeroita lainatessasi?
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 18.01.2013 kello on 22:29 ---Asiasta toiseen: Laitoin parivuotta sitten harvinaisen kirjan,Salpa linja,lainaksi ja pyysin palauttamaan,koska se oli omakustannus tuote,ei ole myytävissä,eikä saa kopioida,nimimerkki "kiimaliiteri",hänelle laitoin sen luettavaksi,eipä ole palauttanut !!! >:(
--- Lainaus päättyy ---
En luottaisi tuollaiseen nimimerkkiin missään asiassa 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta