Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 18.01.2013 kello on 22:29 ---Asiasta toiseen: Laitoin parivuotta sitten harvinaisen kirjan,Salpa linja,lainaksi ja pyysin palauttamaan,koska se oli omakustannus tuote,ei ole myytävissä,eikä saa kopioida,nimimerkki "kiimaliiteri",hänelle laitoin sen luettavaksi,eipä ole palauttanut !!! >:(
--- Lainaus päättyy ---
Kuka oli kirjoittanut sen kirjan. :)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.01.2013 kello on 17:41 ---Kuka oli kirjoittanut sen kirjan. :)
--- Lainaus päättyy ---
Luumäellä edesmenneen siskoni miehen suku,paikallinen Karjala seura,hyvä kuvaus Suomen suurimmasta rakennus urakasta,paljon tietoa kuvien kera,miten Salpalinja rakennettiin !!!!
Haapaniemen Paroni:
Tässä valmistaudutaan klo 12 hammaslääkäriin ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 21.01.2013 kello on 11:06 ---Tässä valmistaudutaan klo 12 hammaslääkäriin ;D
--- Lainaus päättyy ---
Onko housun tyhjennys ennen ja jälkeen hammaslääkärin. ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.01.2013 kello on 12:22 ---Onko housun tyhjennys ennen ja jälkeen hammaslääkärin. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Housut tyhjennetty ennen hammaslääkäriä ja kaikki meni ok ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta