Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (593/1276) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 18.01.2013     kello on 22:29 ---Asiasta toiseen: Laitoin  parivuotta sitten harvinaisen kirjan,Salpa linja,lainaksi ja pyysin palauttamaan,koska se oli omakustannus  tuote,ei ole myytävissä,eikä saa kopioida,nimimerkki "kiimaliiteri",hänelle laitoin sen luettavaksi,eipä ole palauttanut !!! >:(

--- Lainaus päättyy ---

Kuka oli kirjoittanut sen kirjan.  :)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.01.2013     kello on 17:41 ---Kuka oli kirjoittanut sen kirjan.  :)

--- Lainaus päättyy ---
  Luumäellä edesmenneen siskoni miehen suku,paikallinen Karjala seura,hyvä kuvaus Suomen suurimmasta rakennus urakasta,paljon tietoa kuvien kera,miten Salpalinja rakennettiin !!!!

Haapaniemen Paroni:
Tässä valmistaudutaan klo 12 hammaslääkäriin ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 21.01.2013     kello on 11:06 ---Tässä valmistaudutaan klo 12 hammaslääkäriin ;D

--- Lainaus päättyy ---

Onko housun tyhjennys ennen ja jälkeen hammaslääkärin.  ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.01.2013     kello on 12:22 ---Onko housun tyhjennys ennen ja jälkeen hammaslääkärin.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Housut tyhjennetty ennen hammaslääkäriä ja kaikki meni ok ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View