Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (591/1276) > >>

Fenix:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 18.01.2013     kello on 07:02 ---^
Olin eilen yhdessä (koulutus)tilaisudessa, jossa piti käyttää omaa konetta. Parilla osallistujalla oli joku ubuntu ja koko ajan ne joutu keskeyttämään ja kysymään kun ei toiminut tämä eikä tuo juttu... Wintöxi vaan pelitti kuin unelma.

Onkohan se kuitenkin niin että tavalliselle monotason käyttäjälle se mikä on helpoin ja guruille sitten hifistelyt???

Anteeksi etukäteen  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Johtunee joko käyttiksen uutuudesta käyttäjilleen tai siitä, että käytännössähän nuo "koulutukset" on suunnattu vain wintöx ohjelmille. Sellaista se monopoliasema teettää sitten kaikilla. :P

Vesseli:
Tuli koko päivän maakuntaradiosta, että maakunnassa lämpötila -12...-20 astetta ja meillä koko päivän -28...-30. Nyt enää -27 astetta. Teki mieli päivällä heittää radio pihalle ja sanoa, että mene itse katsomaan, ...kele.

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 18.01.2013     kello on 22:15 ---Tuli koko päivän maakuntaradiosta, että maakunnassa lämpötila -12...-20 astetta ja meillä koko päivän -28...-30. Nyt enää -27 astetta. Teki mieli päivällä heittää radio pihalle ja sanoa, että mene itse katsomaan, ...kele.

--- Lainaus päättyy ---
Täällä pohjoisemmassa oli alkuviikosta, autoa roikkaan vaan ja menoksi.

perho-ukko:
Asiasta toiseen: Laitoin  parivuotta sitten harvinaisen kirjan,Salpa linja,lainaksi ja pyysin palauttamaan,koska se oli omakustannus  tuote,ei ole myytävissä,eikä saa kopioida,nimimerkki "kiimaliiteri",hänelle laitoin sen luettavaksi,eipä ole palauttanut !!! >:(

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 18.01.2013     kello on 22:29 ---Asiasta toiseen: Laitoin  parivuotta sitten harvinaisen kirjan,Salpa linja,lainaksi ja pyysin palauttamaan,koska se oli omakustannus  tuote,ei ole myytävissä,eikä saa kopioida,nimimerkki "kiimaliiteri",hänelle laitoin sen luettavaksi,eipä ole palauttanut !!! >:(

--- Lainaus päättyy ---


    Viimmeksi ollut sivuilla, 30.07.2012 kello 14:52
 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View