Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (590/1276) > >>

MatsOnni:
^
Olin eilen yhdessä (koulutus)tilaisudessa, jossa piti käyttää omaa konetta. Parilla osallistujalla oli joku ubuntu ja koko ajan ne joutu keskeyttämään ja kysymään kun ei toiminut tämä eikä tuo juttu... Wintöxi vaan pelitti kuin unelma.

Onkohan se kuitenkin niin että tavalliselle monotason käyttäjälle se mikä on helpoin ja guruille sitten hifistelyt???

Anteeksi etukäteen  ;)

winemaker:
Jaa jaa, tekniikan ihmeubuntut!

 ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 18.01.2013     kello on 07:02 ---^
Olin eilen yhdessä (koulutus)tilaisudessa, jossa piti käyttää omaa konetta. Parilla osallistujalla oli joku ubuntu ja koko ajan ne joutu keskeyttämään ja kysymään kun ei toiminut tämä eikä tuo juttu... Wintöxi vaan pelitti kuin unelma.

Onkohan se kuitenkin niin että tavalliselle monotason käyttäjälle se mikä on helpoin ja guruille sitten hifistelyt???

Anteeksi etukäteen  ;)

--- Lainaus päättyy ---

 Thumb Thumb Thumb Thumb
Niinpä

Alan:
Kuka miten haluaa. Ite en jätä esim. pitämiäni koulutuksia työnantajan aserin ja XP:n varaan, vaan käytän reilusti omaa mäkkiä. En ole guru varsinkaan tuolla softapuolella, olisi paljon opittavaa Macin toiminnastakin.

Turhan Höpöttäjä:
Se huippupyöräilijä tunnusti käyttäneensä touppinkia, kun testaajat ei löytäneet mitään. Milloinkahan Norjalaiset tunnustaa. Milloinkahan Suomalaiset oppisi touppinkin käytöön yhtä loistavasti.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View