Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (589/1276) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 17.01.2013     kello on 19:45 ---Älä unta näe. ;)

--- Lainaus päättyy ---

No, helevatta, TAASKO minä olen väärässä.  :D

joo o:
Kyllä nyt on ensikertaa ainakin yritystä ja nyt Thumb Thumb Thumb Thumb myös työvoimam.......llä

Arska:
Mulla tuli lukihäiriö luin ja ihmettelin: roskat pois vainajilta

Turhan Höpöttäjä:
Kyllä siihen sanaan yksi J tuli ylimääräistä.. :D

Fenix:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 17.01.2013     kello on 17:44 ---Olen todella positiivisesti yllättynyt, kun yhtäkkiä työpaikalla alkoi herätä kiinnostusta linuxia kohtaan jotta saataisiin konemääriä lisättyä pienellä kustannuksella :-)

--- Lainaus päättyy ---

Aina ne välillä tuollaisiakin huomaa. Tipahtaa aika monta turhaa lisenssimaksua hinnasta pois, vaikka volyymiostaja alennuksia saakin. Normi toimistokäytössä windowsinhan voi vaihtaa linuxiin koska vaan, ellei ole jotain valtavia exelimakroja tms käytössä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View