Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 11.01.2013 kello on 18:53 ---weicco :-*
älä hirweesti kuolaa ex:sää
ettei waimo tuu mustix
eli mustasukkasex
me tytöt kun ollaan hieman sellassii mustixii
hywistä miehistä :)
--- Lainaus päättyy ---
Ei tuu mustikseks. :D eikä täs mitään kuolata :-*
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.01.2013 kello on 20:29 ---Ei tuu mustikseks. :D eikä täs mitään kuolata :-*
--- Lainaus päättyy ---
;D ;) :-*
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.01.2013 kello on 17:48 ---Tässä ooteltu Voice of Finlandin alkua 4 kanavalla Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa tulla nyt tauon jälkeen. ;)
Vai oliko ne jompikumpi jo noista aiemmista ?
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.01.2013 kello on 17:48 ---Tässä ooteltu Voice of Finlandin alkua 4 kanavalla Thumb Tänään ex- tyttöystävä näyttää siellä "mistä kanat pissii" elikkä täräyttää niin että tyrät rytkyy :D :D
Ei se pitkälle pääse kisassa, mutta kovasti vetää :D
--- Lainaus päättyy ---
Oliko illan viimeinen?
ihaa:
Mä luulen että se oli se kolmas 37-vee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta