Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (583/1276) > >>

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 11.01.2013     kello on 18:53 ---weicco  :-*
älä hirweesti kuolaa ex:sää
ettei waimo tuu mustix
eli mustasukkasex
me tytöt kun ollaan hieman sellassii mustixii
hywistä miehistä   :)

--- Lainaus päättyy ---

Ei tuu mustikseks.  :D eikä täs mitään kuolata  :-*

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.01.2013     kello on 20:29 ---Ei tuu mustikseks.  :D eikä täs mitään kuolata  :-*

--- Lainaus päättyy ---

 ;D ;) :-*

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.01.2013     kello on 17:48 ---Tässä ooteltu Voice of Finlandin alkua 4 kanavalla  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa tulla nyt tauon jälkeen.  ;)

Vai oliko ne jompikumpi jo noista aiemmista ?

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.01.2013     kello on 17:48 ---Tässä ooteltu Voice of Finlandin alkua 4 kanavalla  Thumb Tänään ex- tyttöystävä näyttää siellä "mistä kanat pissii" elikkä täräyttää niin että tyrät rytkyy  :D :D

Ei se pitkälle pääse kisassa, mutta kovasti vetää  :D

--- Lainaus päättyy ---

Oliko illan viimeinen?

ihaa:
Mä luulen että se oli se kolmas 37-vee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View