Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (584/1276) > >>

retkeilijä:
Ei weikko tiedä monesko laulaja se X oli. Ei saanut katsoa  ;D ;D ;D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 11.01.2013     kello on 21:36 ---Ei weikko tiedä monesko laulaja se X oli. Ei saanut katsoa  ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---


 ;D ;D ;D ;D ;D
just näin  Thumb
witsi witsi  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.01.2013     kello on 05:22 ---Löytyisikö pienellä hakemisella http://www.terveysportti.fi/ täältä mitään.

--- Lainaus päättyy ---
Ei löytynyt viisutta tuostakaan linkistä.

Topelius:
Koko porukka mahataudissa :-(

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 12.01.2013     kello on 11:13 ---Koko porukka mahataudissa :-(

--- Lainaus päättyy ---
Heräsin yhden aikaan yöllä pahaan oloon,siinä sitte katselin telkkaria ootellen yrjön tuloa muttei se tullutkaan vaikka niin toivoinkin. Kuudenmaissa olo helpottui ja painuin maate. Pari tuntia olin untenmailla ja herätessä ei ollut enää pahasta olosta tietookaan. Ei onneksi ollut paha tauti se.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View