Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Weicco:
Tässä ooteltu Voice of Finlandin alkua 4 kanavalla Thumb Tänään ex- tyttöystävä näyttää siellä "mistä kanat pissii" elikkä täräyttää niin että tyrät rytkyy :D :D
Ei se pitkälle pääse kisassa, mutta kovasti vetää :D
Topelius:
Pitää kans jännittää samaa ohjelmaa kun tuttuka esiintyy täältä Seinäjoki / Ilmajoki suunnalta.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.01.2013 kello on 17:48 ---Tässä ooteltu Voice of Finlandin alkua 4 kanavalla Thumb Tänään ex- tyttöystävä näyttää siellä "mistä kanat pissii" elikkä täräyttää niin että tyrät rytkyy :D :D
Ei se pitkälle pääse kisassa, mutta kovasti vetää :D
--- Lainaus päättyy ---
Moneltakos se ex pissii ? ja onkos sillä
joku nimi niin vois katsoa.
Jos en väärin muista niin sinulla
kuitenkin on melkoisen vaativa maku. ;)
Weicco:
^
Nöu Wesku. Ei ole vaatiwa. Onhan siihen aika jättänyt jälkensä :D
En tiiä tarkkaa moneltako, mut vetää niin että kuuluu :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.01.2013 kello on 18:22 ---^
Nöu Wesku. Ei ole vaatiwa. Onhan siihen aika jättänyt jälkensä :D
En tiiä tarkkaa moneltako, mut vetää niin että kuuluu :D
--- Lainaus päättyy ---
weicco :-*
älä hirweesti kuolaa ex:sää
ettei waimo tuu mustix
eli mustasukkasex
me tytöt kun ollaan hieman sellassii mustixii
hywistä miehistä :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta