Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (582/1276) > >>

Weicco:
Tässä ooteltu Voice of Finlandin alkua 4 kanavalla  Thumb Tänään ex- tyttöystävä näyttää siellä "mistä kanat pissii" elikkä täräyttää niin että tyrät rytkyy  :D :D

Ei se pitkälle pääse kisassa, mutta kovasti vetää  :D

Topelius:
Pitää kans jännittää samaa ohjelmaa kun tuttuka esiintyy täältä Seinäjoki / Ilmajoki suunnalta.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.01.2013     kello on 17:48 ---Tässä ooteltu Voice of Finlandin alkua 4 kanavalla  Thumb Tänään ex- tyttöystävä näyttää siellä "mistä kanat pissii" elikkä täräyttää niin että tyrät rytkyy  :D :D

Ei se pitkälle pääse kisassa, mutta kovasti vetää  :D

--- Lainaus päättyy ---

Moneltakos se ex pissii ? ja onkos sillä
joku nimi niin vois katsoa.

Jos en väärin muista niin sinulla
kuitenkin on melkoisen vaativa maku. ;)

Weicco:
^
Nöu Wesku. Ei ole vaatiwa. Onhan siihen aika jättänyt jälkensä  :D

En tiiä tarkkaa moneltako, mut vetää niin että kuuluu  :D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.01.2013     kello on 18:22 ---^
Nöu Wesku. Ei ole vaatiwa. Onhan siihen aika jättänyt jälkensä  :D

En tiiä tarkkaa moneltako, mut vetää niin että kuuluu  :D

--- Lainaus päättyy ---

weicco  :-*
älä hirweesti kuolaa ex:sää
ettei waimo tuu mustix
eli mustasukkasex
me tytöt kun ollaan hieman sellassii mustixii
hywistä miehistä   :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View