Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.12.2012 kello on 13:44 ---> MIELE , ei muuta Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Jos MIELEllä on hankittava laite valikoimassaan ei kyllä pahasti mene harhaan kun sen ostaa.
sipu:
kuulumiset aattoon Thumb
tuuraus keikkaa Paimion Eläintarvikkeessa Thumb
uuden vuoden biletystä Livonsaaressa Thumb
sinne vaan kaik sankoin joukoin mukaan
hauskaa pitämään
ja skumppaa kohottamaan :)
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 30.12.2012 kello on 17:06 ---Täältä kans ääni Dysonille, on sitä tullut sen verran letkusta revittyä.
--- Lainaus päättyy ---
Miul saapi Dyson kax ääntä....toinen kotosalla (isompi) ja se pienempi kulkineessa ja hyvin lähtee moskat Thumb Thumb
Vesseli:
Tänään kuuluu taas parempaa. Iltapäivällä haettu rouva kotiin sairaalasta. Aikamoisen lääkenyssäkän oli saanut mukaansa, mutta elämä voittaa. Meillä kävi pukki vasta tänään ja huomenna on perinteinen joulupäivän päivällinen.
joo o:
Olikohan miehet sitten jo samunu ;D
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288529459642.html
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta