Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (576/1276) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.12.2012     kello on 13:44 ---> MIELE , ei muuta  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Jos MIELEllä on hankittava laite valikoimassaan ei kyllä pahasti mene harhaan kun sen ostaa.

sipu:
kuulumiset aattoon Thumb
tuuraus keikkaa Paimion Eläintarvikkeessa  Thumb
uuden vuoden biletystä Livonsaaressa  Thumb

sinne vaan kaik sankoin joukoin mukaan
hauskaa pitämään
ja skumppaa kohottamaan  :)

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 30.12.2012     kello on 17:06 ---Täältä kans ääni Dysonille, on sitä tullut sen verran letkusta revittyä.

--- Lainaus päättyy ---
Miul saapi Dyson kax ääntä....toinen kotosalla (isompi) ja se pienempi kulkineessa ja hyvin lähtee moskat Thumb Thumb

Vesseli:
Tänään kuuluu taas parempaa. Iltapäivällä haettu rouva kotiin sairaalasta. Aikamoisen lääkenyssäkän oli saanut mukaansa, mutta elämä voittaa. Meillä kävi pukki vasta tänään ja huomenna on perinteinen joulupäivän päivällinen.

joo o:
Olikohan miehet sitten jo samunu ;D
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288529459642.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View