Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (575/1276) > >>

sipu:
hyvää iltaa !
luulin kellon jo olevan jotain 21
alkoi niin väsyttämään
mutta et vasta 17.02
aivan on pimiää ulkosalla
ja koko päivä ollut harmaa ja pimiä  Thumbd
ei tiedä onko yö vai päivä  :o
onneksi on tuo kirkasvalo
joka sanoo aivoille
että päivähän se on  :-\

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 30.12.2012     kello on 15:25 ---Dyson on meillä ja en muuta enään huoli! Ne pölypussien vaihdot ottaa pattiin ja meillä kun imuroitavaa piisaa!

Dyson on paras, sillä saa tapetitkin seinältä :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Täältä kans ääni Dysonille, on sitä tullut sen verran letkusta revittyä.

sipu:
hienoa ,että muutkin miehet imuroivat
tekevät ruokaa
ja osallistuvat taloushommiin
arvostan suuresti  Thumb

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 30.12.2012     kello on 15:25 ---Dyson on meillä ja en muuta enään huoli! Ne pölypussien vaihdot ottaa pattiin ja meillä kun imuroitavaa piisaa!

Eikö Dysonia tartte tyhjentää? Meillä on kaksi pussillista ja kaksi pussitonta ja kaikissa on oma riesansa.
--- Lainaus päättyy ---

migel:
Kuka tyhjentämisestä mitään ole puhunut vaan pussittomuudesta!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View