Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 4.01.2013 kello on 19:49 ---Olikohan miehet sitten jo samunu ;D
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288529459642.html
--- Lainaus päättyy ---
eipä sopinut malibut naisille
tais heillä olla jo muutakin pohjaa
jos noin sekoo :o
kerran oltiin lennolla
ja silloin kuulutettiin
jos ei mökä lopu
siellä keskiosassa jyväskylälän pojilta
niin tulee laskeutuminen
kyllä oli pojat hiljaa :)
ja perille päästyä
yksi 8 hengen poikaseurueesta
hyppäs hotellin parvekkeelta alas altaaseen
mutta ei huomannut ,että siinä oli ruokasalin katto edessä
kaveri siittä läpi :o
eihän siinä muuta
kuin hemmo vietiin sairaalaan ja kontti poikki
niin sielä saikkulassa
se meni hänen lomansa 2 viikkoa
pääsi hoteliin edellis iltana
kun seuraavana päivänä oli lähtö suomeen
ja oli poijat hiljasii koko kotomatkan :)
ps. tiedän tämän tapauksen hyvin
ku oltiin samalla lennolla
ja kaiken huipux samassa hotellissa
mut poijat olivat kivoja poikia
kerrankos sitä mopo karkaa käsistä
tykkäsin heistä kyllä
isännän kans heitä haastateltiin
ja heitin tyttö jutskiaan ;D ;D ;D
Turhan Höpöttäjä:
Varttia vaille yksitoista, olisi tänä iltana kolmosella elokuva. Helevatta kun on niitä mainoksia välissä, taidan mennä pehkuihin. :)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 5.01.2013 kello on 22:19 ---Varttia vaille yksitoista, olisi tänä iltana kolmosella elokuva. Helevatta kun on niitä mainoksia välissä, taidan mennä pehkuihin. :)
--- Lainaus päättyy ---
Tallentavat boxithan on sitä varten, että saa katsoa silloin kun sopii ja saa pikakelattua mainokset ohi.
:D ;D :D
sipu:
joulu on kaapissa
uudet verhot akkunoissa
nyt hetken nautin omasta seurasta
isäntä koisaa
ja taidan ottaa yhden yömyssynkin
hyvää yötä rakkaat Orgilaiset :-*
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 5.01.2013 kello on 22:52 ---Tallentavat boxithan on sitä varten, että saa katsoa silloin kun sopii ja saa pikakelattua mainokset ohi.
:D ;D :D
--- Lainaus päättyy ---
Tuli kuitenkin katsottua suoraan. Mainosten kohdalla surfailin muilla kanavilla. Kahteen meni. Olihan siinä melko vaikuttava ohjelma "Saksan ystäville". :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta