Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 28.12.2012 kello on 13:33 ---Hyvää kuuluu mutta vaunu kuume on tosi hirveä :D
--- Lainaus päättyy ---
tiedän tunteen
podinhan autokuumetta
ainakin 1v
sit vasta helpotti
kun se haluamani tupa-auto oli pihas Thumb
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 28.12.2012 kello on 10:41 --- Thumb
täällä taas meni yö
arvakkaas miten ???
ja poijat vaikka arvaattekin
niin ei sillee ,kuiteskaan
tai ainakin oletan teitin arvailevan ,että sillee :-\
nooh valvoessa tietennii :'( Thumbd
että ottaa nuppiin toi täys kuu-ukko
joka taitaa nukkumattia vain nukkuttaa >:(
eikä se siten tänne mäkeen pääsyt
viskaamaan unihiekkaa ...haukootus :(
--- Lainaus päättyy ---
Kahden aikaan yöllä heräsin ja kävinin pissauttamassa pikkufröökynän kahden aikaan yöllä ja piha oli aivan valoisa! Mut nukahdin kuiteskin uudestaan ja vedin aamu yhdeksään...
Sit aamul kiireesti tukka ojoon ja Turkuun ostoksille ja käyttämään bonukset barffiruokaan ja kaasupullot tietty messiin m-plussasta,- tienas bensarahnat!
Tammisillan Hesburgerista kerrarit matkaan ja äkkiä kotio mammaa ruokkimaan :D :D :D
migel:
Tää sekoilee nyt tää kirjoittelu kun hyppää välillä alkuun sen mitä olen kirjoittanut ja tulee kahteen kertaan kun korjailee ja on kiirus möksälle laittaan lämmöt päälens............ ..
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 28.12.2012 kello on 15:21 ---Tää sekoilee nyt tää kirjoittelu kun hyppää välillä alkuun sen mitä olen kirjoittanut ja tulee kahteen kertaan kun korjailee ja on kiirus möksälle laittaan lämmöt päälens............ ..
--- Lainaus päättyy ---
muuten siel tammaris Abc
on koki vaihtunut ja todella hyvä ruokaa Thumb
Arska:
Hitto noin 5 vuotta vanha pölynimuri sanoi työsopimuksen irti. Ei auta kun lähteä ostamaan uusi pölynimuri. Aattelin ostaa dysonin mutta rouvahan tuon päättää millä imuroin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta