Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (573/1276) > >>

K.E.V:
> MIELE , ei muuta  Thumb

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 30.12.2012     kello on 13:04 ---Hitto noin 5 vuotta vanha pölynimuri sanoi työsopimuksen irti. Ei auta kun lähteä ostamaan uusi pölynimuri. Aattelin ostaa dysonin mutta rouvahan tuon päättää millä imuroin

--- Lainaus päättyy ---

mulla hajos imutin
ja mentiin isänän kans imurikauppaan
kuin sattuskin,et hällä oli just synttärit
ja sanoin että valkkaa mikä vaan
kun se on synttärilahjas  Thumb
siittä asti en ole uskaltanut hänen lahjaan kajota
ja hajos sekin lahja aikanaan
mutta perinne on jatkunut edelleen 
nooh pitää myöntää
että välillä olen lainannut sitäkin kapistusta
pakon edessä :)

Duster:
Otin varaslähdön ja menin saunaan, istuin alemmalla lautella.....nyt on jo kax kertaa saunottu tikeistä huolimatta :o :o
Olo on päivä päivältä parempi, tänään jo ilman kipulääkkeitä (otan edelleen yöksi) Thumb Thumb

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 30.12.2012     kello on 13:59 ---Otin varaslähdön ja menin saunaan, istuin alemmalla lautella.....nyt on jo kax kertaa saunottu tikeistä huolimatta :o :o
Olo on päivä päivältä parempi, tänään jo ilman kipulääkkeitä (otan edelleen yöksi) Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Otahan rauhallisesti se saunominen ettei sauma aukene.Paranemisia!

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 30.12.2012     kello on 13:04 ---Hitto noin 5 vuotta vanha pölynimuri sanoi työsopimuksen irti. Ei auta kun lähteä ostamaan uusi pölynimuri. Aattelin ostaa dysonin mutta rouvahan tuon päättää millä imuroin

--- Lainaus päättyy ---

Dyson on meillä ja en muuta enään huoli! Ne pölypussien vaihdot ottaa pattiin ja meillä kun imuroitavaa piisaa!

Dyson on paras, sillä saa tapetitkin seinältä :D :D :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View