Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 27.12.2012 kello on 22:54 ---Tänään kuuluu vaihteeksi parempaa. Kävin sairaalassa ja näyttää siltä, että ne rouvasta vielä elävän tekevät. Vielä ei päästetty kotiin, mutta ehkä ennen vuoden vaihtumista.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
täällä taas meni yö
arvakkaas miten ???
ja poijat vaikka arvaattekin
niin ei sillee ,kuiteskaan
tai ainakin oletan teitin arvailevan ,että sillee :-\
nooh valvoessa tietennii :'( Thumbd
että ottaa nuppiin toi täys kuu-ukko
joka taitaa nukkumattia vain nukkuttaa >:(
eikä se siten tänne mäkeen pääsyt
viskaamaan unihiekkaa ...haukootus :(
Duster:
Viis reikää ne teki tohon mahanahkaan, viel o mokomat kippeitä ja liikkuminen kankeata mut voiton puolella ollaan Thumb onneksi noi tikit ovat itsestään katoavaa sorttia niin ei tartte lähteä niitä poistattammaa, jahka katoavat pääsen saunaan Thumb suihkus voi jo käydä ja oonkin jo käyny.....
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 28.12.2012 kello on 10:41 --- Thumb
täällä taas meni yö
arvakkaas miten ???
ja poijat vaikka arvaattekin
niin ei sillee ,kuiteskaan
tai ainakin oletan teitin arvailevan ,että sillee :-\
nooh valvoessa tietennii :'( Thumbd
että ottaa nuppiin toi täys kuu-ukko
joka taitaa nukkumattia vain nukkuttaa >:(
eikä se siten tänne mäkeen pääsyt
viskaamaan unihiekkaa ...haukootus :(
--- Lainaus päättyy ---
Näyttäis kuitenkin peukku olevan ensiksi pystyssä ;D ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 28.12.2012 kello on 12:57 ---Näyttäis kuitenkin peukku olevan ensiksi pystyssä ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
kah ku niin onkin
piti olla ISO Thumbd
et sillee ;D
Haapaniemen Paroni:
Hyvää kuuluu mutta vaunu kuume on tosi hirveä :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta