Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Duster:
Mä joudun tyytymään 1g panadoliin & Tramaliin kun on toi astma joka ei tykkä asperiinistä
eikä pahemmin buranastakaan :'(
Mut yö meni yllättävän hyvin tramalin ja lihasrelaksaatin voimin sain nukutuksi 9t45min olo on nyt paaaljon parempi kui eilen, tekis mieli jo raapia noitte laastarilappuje alta >:( , mut pitänee viel malttaa ettei tuu turhia sanomisia :D :D
Onneksi koht saapi laastarit ottaa pois, jos vai huomenna rupeis niit poistelemmaa Thumb tikitkin ovat sulavaa mallia eli niitäkään ei tarvii lähteä poistattamaan erikseen.....onneks i
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 26.12.2012 kello on 12:28 ---Mä joudun tyytymään 1g panadoliin & Tramaliin kun on toi astma joka ei tykkä asperiinistä
eikä pahemmin buranastakaan :'(
Mut yö meni yllättävän hyvin tramalin ja lihasrelaksaatin voimin sain nukutuksi 9t45min olo on nyt paaaljon parempi kui eilen, tekis mieli jo raapia noitte laastarilappuje alta >:( , mut pitänee viel malttaa ettei tuu turhia sanomisia :D :D
Onneksi koht saapi laastarit ottaa pois, jos vai huomenna rupeis niit poistelemmaa Thumb tikitkin ovat sulavaa mallia eli niitäkään ei tarvii lähteä poistattamaan erikseen.....onneks i
--- Lainaus päättyy ---
hyvä että sait hyvin nukutuksi
ja ootteleppa rauhassa
kyllä se aika menee äkkiä
jotta pääset niistä tikeistäkin eroon
hyviä vointeja edelleenkin sinne vain toivottelen Thumb
Duster:
Kiitokset sulle sipu & muillekkin ja hyvää loppuvuotta.....ens vuonna saan tikit pois....jotta näillä mennään
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 26.12.2012 kello on 08:02 ---Mikäs ton haimatulehduksen aiheutti kun et nyt ole viinamäen naisia?
--- Lainaus päättyy ---
Jaa-a sitä ei koskaan saatu selville :(
Eikä sitä oikein voitu sil hetkel tutkia eikä heti lääkitäkkään täysillä kun olin vielä raskaana.
Piti siis ensin käynnistää synnytys et saatiin lääkittyä mua elävien kirjoihin.
(Ja se synnytys ei siis ollut mitään ton haimakivun rinnalla)
Vesseli:
Tänään kuuluu vaihteeksi parempaa. Kävin sairaalassa ja näyttää siltä, että ne rouvasta vielä elävän tekevät. Vielä ei päästetty kotiin, mutta ehkä ennen vuoden vaihtumista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta