Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (569/1276) > >>

migel:
Onks se taas täyskuu??? Kattelinkin tänä aamuna että oli joskus viiden aikaan valoisampaa kuin kahdeksalta...

No sit pyöriskellään :D :D :DOnneks pukki toi Vareksen uusimman dvd:n jos uni ei tuu Thumb Thumb Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 25.12.2012     kello on 22:37 ---Onks se taas täyskuu???

--- Lainaus päättyy ---

Vasta perjantaina klo 12.21.   >:(  >:(

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 25.12.2012     kello on 21:10 ---Eipä enään oo sitä sappirakkoa, mut cashew-pähkinöitä jugurttikuorrutukse lla täs popsin kun samalla koneella istun....helpompaa olla istuallaan täs tsto tuolilla, ei oikein anna makuulla tuol punkas olla, vaik satasta tramalia oonkin ottannu .....sitä taitaa ens yönä viel mennä jokunen nappi :o :o :o :o

--- Lainaus päättyy ---

Eipä oo mullakaan, 10 vuotta sitten ryöväsivät kun sattui tulehtumaan ja crp oli jossain liki 300  ::)

Mulla ei kyllä oo sen jälkeen ollu varsinaisia sappioireita, mutta haima kyllä on kiukutellu yhden haimatulehduksen verran. Jos ei sappikipuun auta tramal, ni voin kertoa että ei se siihen haimakipuunkaan auta. Jollain morfiinijohdannaise lla mentiin tyksissä kaks viikkoa... Mutta kovasti toipumisia sinne  Thumb

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 25.12.2012     kello on 22:21 ---Mulla kans tramalit olivat yhtä tyhjän kanssa, jopa ibusal puri paremmin kun oli noit vattavaivoja.....

--- Lainaus päättyy ---

ja mulla taas toi tramal vie melkest tajun
en pysty yhtäkään syömään
kun taas panadol 1 ja burana 600 yhtä aikaa otettuna
autaa ainakin pienen hetken särkyihin onneksi.....

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 26.12.2012     kello on 00:39 ---Eipä oo mullakaan, 10 vuotta sitten ryöväsivät kun sattui tulehtumaan ja crp oli jossain liki 300  ::)

Mulla ei kyllä oo sen jälkeen ollu varsinaisia sappioireita, mutta haima kyllä on kiukutellu yhden haimatulehduksen verran. Jos ei sappikipuun auta tramal, ni voin kertoa että ei se siihen haimakipuunkaan auta. Jollain morfiinijohdannaise lla mentiin tyksissä kaks viikkoa... Mutta kovasti toipumisia sinne  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Mikäs ton haimatulehduksen aiheutti kun et nyt ole viinamäen naisia?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View