Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (568/1276) > >>

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 25.12.2012     kello on 21:17 ---Joo mut silti kantsis syödä jotain mietoa vaan-ainakin luulen niin....paranemisia!   t migel

--- Lainaus päättyy ---

Kiitokset toivotuksista.

Mietojahan noi cashewit ovat (harvinaista herkkua), mut muuta kummoista "joulusafkaa" en juuri oo ehtinyt (eikä oo tehny ees mieli) syödä.....noi tramalit pitää onneksi kivut kurissa, paitti yskiessä ;D ;D ;D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 25.12.2012     kello on 21:10 ---Eipä enään oo sitä sappirakkoa, mut cashew-pähkinöitä jugurttikuorrutukse lla täs popsin kun samalla koneella istun....helpompaa olla istuallaan täs tsto tuolilla, ei oikein anna makuulla tuol punkas olla, vaik satasta tramalia oonkin ottannu .....sitä taitaa ens yönä viel mennä jokunen nappi :o :o :o :o

--- Lainaus päättyy ---

ei ole mullakaan sappea
mutta esm nyt toi lanttuloora
jota olen ottanut teelusikallisen kahtena päivänä
aiheuttaa sappitiehyeissä kipuja
ei kovia , mutta tuntuu kyllä
ja omenakin tekee sen jos syön useamman päivässä
kuten kaalikin välillä
on noita monia jotka eivät passaa
ja litalgini on siihen ihan jees lääkitys
ainakin minulle
noi ovat kylläkin yksilöllisiä tapauksia
välillä voin syödä melkein mitä vaan
kun taas toisinaan en oikein mitään
aina on laukussa litalginia just noiden takia
ja jos en hetikään ota sitä lääkettä
ei meinaa mikään siihen auttaa
paitsi sairaalassa tiputus
jossa olenkin joutunut olemaan muutaman kerran
kun ne tiehyeet pakkaa minulla tulehtumaan
jostain syystä ..

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 25.12.2012     kello on 21:10 ---Eipä enään oo sitä sappirakkoa, mut cashew-pähkinöitä jugurttikuorrutukse lla täs popsin kun samalla koneella istun....helpompaa olla istuallaan täs tsto tuolilla, ei oikein anna makuulla tuol punkas olla, vaik satasta tramalia oonkin ottannu .....sitä taitaa ens yönä viel mennä jokunen nappi :o :o :o :o

--- Lainaus päättyy ---
Pikaista toipumista toivotetaan täältäkin.

Cashew-pähkinät ovat minunkin suosikkeja, kun niitä ei ole pilattu suolalla.
Ihmiset ovat kovin erilaisia. Minulle tarjottiin selkäkipuihin Tramalia, mutta sen vaikutus oli sama kuin olisi kalkkitablettia syönyt. Nyt on Burana 800 ja Panadol 665 1-3 kertaa päivässä tarvittaessa. En ole huomannut noista olevan mitään haittaa jos ei niin suurta apuakaan.

migel:
Mulla kans tramalit olivat yhtä tyhjän kanssa, jopa ibusal puri paremmin kun oli noit vattavaivoja.....

Turhan Höpöttäjä:
Sipijuttuna kerron, ei kerrota kuuhulluille. Kävin äsken taiteilemassa keltasen reijän lumeen. Samalla huomasin kun oli aika valoisaa, että on melkein täysikuu. Komiata on. Minäkin otan pillerin (Rennie) ja änkään emännän viereen.   ...Hyvää Joulua ja hyvää yötä. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View