Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 25.12.2012 kello on 16:41 ---Tässä taannoin kun Muurlassa kävi auto-onnettomuus ja kaveri oli henkitoreissaan ja kuuli tuskiensa läpi et viedään Saloon sairaalaan,niin tokeni ja pelästyi ja sanoi et tilatkaa taksi hän menee Tyksiin omalla rahalla,,,,,,,,,,,,,,,,,
--- Lainaus päättyy ---
teki siinä ihan oikein
ja meitin suku on myöskin mennyt sappileikkauksiin tyksiin
sanoneet vain lääkärille miten mun kävi
ja lähteen saivat tyksiin
aina välillä ne yrittää muakin sinne saloon sairaalaan
mut kun kerron miten kävi
niin läheteen olen aina saanut tyksiin ...
Duster:
Kattotaan kuin täs käy, taitaa tulla vie uneton yö.....vaik aikas nopiaa oli tuo PÄKSin toiminta ku jo ny kotosalla tätä kirjoittelen
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 25.12.2012 kello on 20:45 ---Kattotaan kuin täs käy, taitaa tulla vie uneton yö.....vaik aikas nopiaa oli tuo PÄKSin toiminta ku jo ny kotosalla tätä kirjoittelen
--- Lainaus päättyy ---
vältele nyt ainakin ens alkuun
noita sappea rasittavia ruokia
ne löytyy googlesta
sappipotilaan ruokavalio
siellä näät mitkä ei sovi
ja mitkä taas sopii
pikaista paranemista !
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 25.12.2012 kello on 20:56 ---vältele nyt ainakin ens alkuun
noita sappea rasittavia ruokia
ne löytyy googlesta
sappipotilaan ruokavalio
siellä näät mitkä ei sovi
ja mitkä taas sopii
pikaista paranemista !
--- Lainaus päättyy ---
Eipä enään oo sitä sappirakkoa, mut cashew-pähkinöitä jugurttikuorrutukse lla täs popsin kun samalla koneella istun....helpompaa olla istuallaan täs tsto tuolilla, ei oikein anna makuulla tuol punkas olla, vaik satasta tramalia oonkin ottannu .....sitä taitaa ens yönä viel mennä jokunen nappi :o :o :o :o
migel:
Joo mut silti kantsis syödä jotain mietoa vaan-ainakin luulen niin....paranemisia! t migel
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta