Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (566/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 25.12.2012     kello on 14:21 ---Toissa yönä iski sappikohtaus ja kiikuttivat lanssilla sairaalaan, eilen illansuussa sit tähystyksessä nappasivat koko sappirakon parempaan talteen ja yö heräämössä ;D ;D sit tänään puolilta päivin jo kotiin Thumb Thumb no nyt sit ootellaa jotta noi tikit sulaa ja pääsee saunaan..... Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---

onpa ilo lukea ,että onnistui noinkin hyvin tuo leikaus  Thumb
nimittäin itse meinasin kuolla lekurin virheen vuoksi
siihen sapen poistoon
teholla olin koomassa 56 vuorokautta
ynnä muut leikkaukset
joita on tehty liki 10 sapentakia
meni monta kuukautta sairaaloissa yhtäkyytiä
kun kaikkia leikkauksia ei osattu täällä tyksissä tehdä  :(
salon sairaalasta ambulansilla kiidättivät syyskuussa tyksiin
ja joulukussa pääsin kotiin oottelemaan uusia leikkauksia
joita jouduttiin tekemään helsingin girralla ...
mutta olen ikuisesti kiitollinen
tyksin ja helsingin girran osaaville lääkäreille ja henkilökunnalle
jotta saan nauttia vielä täsätä AAH niin ihanasta elämästä  :)

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 25.12.2012     kello on 14:21 ---Toissa yönä iski sappikohtaus ja kiikuttivat lanssilla sairaalaan, eilen illansuussa sit tähystyksessä nappasivat koko sappirakon parempaan talteen ja yö heräämössä ;D ;D sit tänään puolilta päivin jo kotiin Thumb Thumb no nyt sit ootellaa jotta noi tikit sulaa ja pääsee saunaan..... Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Pikaista paranemista ja parempaa Joulun loppuaikaa!

migel:
Onneks meni noinkin hyvin toi leikkaus kun Sippe sipulin kertomus on kammottava!!!!!!!!!!!!!! Leikattiinko sut ekaaks Salon aluesairaalas?

Siellähän ne on leikannu jopa vääriä raajoja :D :D :D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 25.12.2012     kello on 15:41 ---Onneks meni noinkin hyvin toi leikkaus kun Sippe sipulin kertomus on kammottava!!!!!!!!!!!!!! Leikattiinko sut ekaaks Salon aluesairaalas?

Siellähän ne on leikannu jopa vääriä raajoja :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---

joo
ja leikkas tähystyksessä
sappi ja maksatiehyeet poikki
sillä niit sit piti korjailla helsingissä asti ... :o

migel:
Tässä taannoin kun Muurlassa kävi auto-onnettomuus ja kaveri oli henkitoreissaan ja kuuli tuskiensa läpi et viedään Saloon sairaalaan,niin tokeni ja pelästyi ja sanoi et tilatkaa taksi hän menee Tyksiin omalla rahalla,,,,,,,,,,,,,,,,,

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View