Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
sipu:
jahas se olis sitten kissapojille herkku hetki
sisko antoi kalenterit heille Thumb
vaikka mietinkin saakos toi punapää onni
ekaa herkkupalaansa kalenterista
kun on niin ahkera raapimaan noita uusia tapetteja
meitin makkarissa >:( :o
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.11.2012 kello on 13:29 ---Piti ihan googletella. Kiitokset tästä ja nyt kaikki miehet ja muut tytöistä tykkäävät laittaa tämän kirjanmerkkeihin tai mieluummin pitää avattuna koneellaan ihan jouluun asti. ja turha kurkkia, et saa avata luukkuja ennen aikojaan.
--- Lainaus päättyy ---
Katseltu tuotakin kalenteria ja todettu ettei muovista saa niin kaunista kuin luojan luomat!!!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 3.12.2012 kello on 11:00 ---Katseltu tuotakin kalenteria ja todettu ettei muovista saa niin kaunista kuin luojan luomat!!!
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
niin ja se sisäinen kauneus
se ei noista kalentereista näy :-\
vaikka tuskin sitä noissa ukkokalentereissa
tarvii näkyäkkään
ps. missä on naisten kalenterit ????? Thumb :)
tsahkali:
--- Lainaus ---ps. missä on naisten kalenterit ????? Thumb :)
--- Lainaus päättyy ---
Jo wanha kansanviisaus sanoo, että yx kuva vastaa sataa sanaa ja yx aito tuhatta kuvaa... ;)
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 3.12.2012 kello on 11:14 ---
ps. missä on naisten kalenterit ????? Thumb :)
--- Lainaus päättyy ---
http://www.kaleva.fi/uutiset/galleriat/oulun-palomiesten-uusi-kalenteri/5633/
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta