Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 3.12.2012 kello on 11:50 ---http://www.kaleva.fi/uutiset/galleriat/oulun-palomiesten-uusi-kalenteri/5633/ (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
eipä tuos mittää vikkaa ol
komioit palomiehii on siellä oulussa huoh
mutta kalenteri ittessän tai toi linkki
ol jo vähän vanhentunu ku vuotta 11 tyrkkäs ;D
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 3.12.2012 kello on 11:53 ---eipä tuos mittää vikkaa ol
komioit palomiehii on siellä oulussa huoh
mutta kalenteri ittessän tai toi linkki
ol jo vähän vanhentunu ku vuotta 11 tyrkkäs ;D
--- Lainaus päättyy ---
On niil vuoden 2013 kalenteriki, mut en löytäny siitä kuvei
Turhan Höpöttäjä:
Kuopioon on tullut Liiterin lisäksi Halpa-Halli. Olen mielessäni ihmetellyt kun K ja S kaupan pihassa on runsaasti autoja, että vessassako ne siellä käy. ::) ::)
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 3.12.2012 kello on 13:51 ---Kuopioon on tullut Liiterin lisäksi Halpa-Halli. Olen mielessäni ihmetellyt kun K ja S kaupan pihassa on runsaasti autoja, että vessassako ne siellä käy. ::) ::)
--- Lainaus päättyy ---
Meirän kylään avattiin viimeviikolla Tarjoustalo..se ol hirwee megatapahtuma ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 3.12.2012 kello on 14:00 ---Meirän kylään avattiin viimeviikolla Tarjoustalo..se ol hirwee megatapahtuma ;D
--- Lainaus päättyy ---
Se on hyvä, että on kaupoissa vara valita, jokainen jären juoksunsa mukaan. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta