Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (542/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe -  3.12.2012     kello on 11:50 ---http://www.kaleva.fi/uutiset/galleriat/oulun-palomiesten-uusi-kalenteri/5633/ (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

eipä tuos mittää vikkaa ol
komioit palomiehii on siellä oulussa huoh
mutta kalenteri ittessän tai toi linkki
ol jo vähän vanhentunu ku vuotta 11 tyrkkäs  ;D

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  3.12.2012     kello on 11:53 ---eipä tuos mittää vikkaa ol
komioit palomiehii on siellä oulussa huoh
mutta kalenteri ittessän tai toi linkki
ol jo vähän vanhentunu ku vuotta 11 tyrkkäs  ;D

--- Lainaus päättyy ---
On niil vuoden 2013 kalenteriki, mut en löytäny siitä kuvei

Turhan Höpöttäjä:
Kuopioon on tullut Liiterin lisäksi Halpa-Halli. Olen mielessäni ihmetellyt kun K ja S kaupan pihassa on runsaasti autoja, että vessassako ne siellä käy.  ::) ::)

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.12.2012     kello on 13:51 ---Kuopioon on tullut Liiterin lisäksi Halpa-Halli. Olen mielessäni ihmetellyt kun K ja S kaupan pihassa on runsaasti autoja, että vessassako ne siellä käy.  ::) ::)

--- Lainaus päättyy ---
Meirän kylään avattiin viimeviikolla Tarjoustalo..se ol hirwee megatapahtuma  ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe -  3.12.2012     kello on 14:00 ---Meirän kylään avattiin viimeviikolla Tarjoustalo..se ol hirwee megatapahtuma  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Se on hyvä, että on kaupoissa vara valita, jokainen jären juoksunsa mukaan.   Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View