Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (540/1276) > >>

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.11.2012     kello on 11:39 ---         

         Niin ja huomenna on TV:ssä eka joulukalenteri mainion Tonttu Toljanterin seurassa.    ...Kehvatsu...   ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
No onhan se Toljanteri ihan ykkösmiehiä.Nauratt aa sen toilailut,voi mavon silimä :D :D.

Aippe:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 30.11.2012     kello on 19:35 ---No onhan se Toljanteri ihan ykkösmiehiä.Nauratt aa sen toilailut,voi mavon silimä :D :D.

--- Lainaus päättyy ---

Se on pakko katsoa, on se niin hyvä.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 30.11.2012     kello on 19:35 ---No onhan se Toljanteri ihan ykkösmiehiä.Nauratt aa sen toilailut,voi mavon silimä :D :D.

--- Lainaus päättyy ---

Se joka ei tykkää Tonttu Toljanterista, on alettava syvällisesti miettimään sisintään.  ;)

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.11.2012     kello on 19:44 ---Se joka ei tykkää Tonttu Toljanterista, on alettava syvällisesti miettimään sisintään.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

 :-[

tsahkali:
Kalenterikin aukes.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View