Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.11.2012 kello on 11:39 ---
Niin ja huomenna on TV:ssä eka joulukalenteri mainion Tonttu Toljanterin seurassa. ...Kehvatsu... ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
No onhan se Toljanteri ihan ykkösmiehiä.Nauratt aa sen toilailut,voi mavon silimä :D :D.
Aippe:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 30.11.2012 kello on 19:35 ---No onhan se Toljanteri ihan ykkösmiehiä.Nauratt aa sen toilailut,voi mavon silimä :D :D.
--- Lainaus päättyy ---
Se on pakko katsoa, on se niin hyvä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 30.11.2012 kello on 19:35 ---No onhan se Toljanteri ihan ykkösmiehiä.Nauratt aa sen toilailut,voi mavon silimä :D :D.
--- Lainaus päättyy ---
Se joka ei tykkää Tonttu Toljanterista, on alettava syvällisesti miettimään sisintään. ;)
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.11.2012 kello on 19:44 ---Se joka ei tykkää Tonttu Toljanterista, on alettava syvällisesti miettimään sisintään. ;)
--- Lainaus päättyy ---
:-[
tsahkali:
Kalenterikin aukes. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta