Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
"Masi":
Ja tässä meille kaikille lapsenmielisille oma kalenteri. :)
http://papunet.net/joulukalenteri/
Ja niille joilla on jo aikuisempi lapsellinen mieli, niin googleen hakusana misu juolukalenteri
Alan:
Piti ihan googletella. Kiitokset tästä ja nyt kaikki miehet ja muut tytöistä tykkäävät laittaa tämän kirjanmerkkeihin tai mieluummin pitää avattuna koneellaan ihan jouluun asti. ja turha kurkkia, et saa avata luukkuja ennen aikojaan.
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.11.2012 kello on 13:29 ---Piti ihan googletella. Kiitokset tästä ja nyt kaikki miehet ja muut tytöistä tykkäävät laittaa tämän kirjanmerkkeihin tai mieluummin pitää avattuna koneellaan ihan jouluun asti. ja turha kurkkia, et saa avata luukkuja ennen aikojaan.
--- Lainaus päättyy ---
Heti piti mennä kurkkaamaan,mutta mutta ei karkkia ennen ekaa päivää ...
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 30.11.2012 kello on 13:43 ---Heti piti mennä kurkkaamaan,mutta mutta ei karkkia ennen ekaa päivää ...
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.11.2012 kello on 13:29 ---Piti ihan googletella. Kiitokset tästä ja nyt kaikki miehet ja muut tytöistä tykkäävät laittaa tämän kirjanmerkkeihin tai mieluummin pitää avattuna koneellaan ihan jouluun asti. ja turha kurkkia, et saa avata luukkuja ennen aikojaan.
--- Lainaus päättyy ---
D) D): :D pojat on poikia vaikka v... paistas
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 30.11.2012 kello on 13:47 ---D) D): :D pojat on poikia vaikka v... paistas
--- Lainaus päättyy ---
hahaa .. ;D ;D ;D ;D
ps. arvaa mitä
ei yksin poijat ;D ;D ;D ;D
pakkohan se ol kurkat
mut eipä siel mitään näkyny ;D ;D ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta