Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Haapaniemen Paroni:
Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.11.2012 kello on 18:36 ---Olisiko Risto paha, jos laittasin tämän tuohon Mitäs kuuluu -ketjuun?
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Alan:
No täällä nyt sitten ollaan. :)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 23.11.2012 kello on 18:35 ---En vaan virtaa täynnä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ostitko uudet Duraselit. Thumb
migel:
Hienoa! Mut Ristos mites sä päivitit esmes ton bussikortin? Kävitkö jonkun eu-diriktiivin mukaisen kurssin vai miten???
Roksis:
Risto 66. 11 päivää kesti kirjeen kulkea 50km. Hyvä itella.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta