Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (532/1276) > >>

Haapaniemen Paroni:
 Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.11.2012     kello on 18:36 ---Olisiko Risto paha, jos laittasin tämän tuohon Mitäs kuuluu -ketjuun?

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

Alan:
No täällä nyt sitten ollaan.  :)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 23.11.2012     kello on 18:35 ---En vaan virtaa täynnä ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ostitko uudet Duraselit. Thumb

migel:
Hienoa! Mut Ristos mites sä päivitit esmes ton bussikortin? Kävitkö jonkun eu-diriktiivin mukaisen kurssin vai miten???

Roksis:
Risto 66. 11 päivää kesti kirjeen kulkea 50km. Hyvä itella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View