Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 23.11.2012 kello on 18:17 ---Taas iski ilta,että pitää kommentoida kaikkia viestejä ;)Huono vika,mutta ei pahalla ei pidä suuttua Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Anna palaa vaan. ;) Yritän pysyä perässä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 23.11.2012 kello on 18:17 ---Taas iski ilta,että pitää kommentoida kaikkia viestejä ;)Huono vika,mutta ei pahalla ei pidä suuttua Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ootko turhautunut? ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.11.2012 kello on 18:33 ---Ootko turhautunut? ;D
--- Lainaus päättyy ---
En vaan virtaa täynnä ;)
Alan:
Olisiko Risto paha, jos laittasin tämän tuohon Mitäs kuuluu -ketjuun?
migel:
Tinttaa Alan sinne vaan kun toi Ja on varmaan jääny Ristoteleksella kesken...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta