Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (531/1276) > >>

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 23.11.2012     kello on 18:17 ---Taas iski ilta,että pitää kommentoida kaikkia viestejä ;)Huono vika,mutta ei pahalla ei pidä suuttua Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Anna palaa vaan. ;) Yritän pysyä perässä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 23.11.2012     kello on 18:17 ---Taas iski ilta,että pitää kommentoida kaikkia viestejä ;)Huono vika,mutta ei pahalla ei pidä suuttua Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Ootko turhautunut?   ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.11.2012     kello on 18:33 ---Ootko turhautunut?   ;D

--- Lainaus päättyy ---
En vaan virtaa täynnä ;)

Alan:
Olisiko Risto paha, jos laittasin tämän tuohon Mitäs kuuluu -ketjuun?

migel:
Tinttaa Alan sinne vaan kun toi Ja on varmaan jääny Ristoteleksella kesken...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View