Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (533/1276) > >>

joo o:
Kyllä se postinkulku kehittyy. Tällä viikolla on postin saanut aamulla 9:15 tai sitten klo 16:00, kyllä se kulkee mutta aika vaihtelee Thumbd

Duster:
Tulipa sitten viikonloppuna täyteen puolivuosisataa tätä elämätä Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 26.11.2012     kello on 14:07 ---Tulipa sitten viikonloppuna täyteen puolivuosisataa tätä elämätä Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Onnea vaan, olet kohta täysi-ikäinen!  Thumb

migel:
Onnea vaan pölyttäjälle! Siinä yksi virstanpylväs on ohitettu ja saa alkaan tutkia omaa virtsanpylvästä ;D ;D ;D Hah haa ! Onnea vaan ja leikki aina mukana!

                                                                     t migel

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 23.11.2012     kello on 18:45 ---Hienoa! Mut Ristos mites sä päivitit esmes ton bussikortin? Kävitkö jonkun eu-diriktiivin mukaisen kurssin vai miten???

--- Lainaus päättyy ---
Jyväskylän liikenne ja Helsiginbussi liikenne järjesti kouluttajat työpaikalle,Sit voi voi itse käydä vaikka jakk,mutta maksaa aika paljon ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View