Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
joo o:
Kyllä se postinkulku kehittyy. Tällä viikolla on postin saanut aamulla 9:15 tai sitten klo 16:00, kyllä se kulkee mutta aika vaihtelee Thumbd
Duster:
Tulipa sitten viikonloppuna täyteen puolivuosisataa tätä elämätä Thumb
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 26.11.2012 kello on 14:07 ---Tulipa sitten viikonloppuna täyteen puolivuosisataa tätä elämätä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Onnea vaan, olet kohta täysi-ikäinen! Thumb
migel:
Onnea vaan pölyttäjälle! Siinä yksi virstanpylväs on ohitettu ja saa alkaan tutkia omaa virtsanpylvästä ;D ;D ;D Hah haa ! Onnea vaan ja leikki aina mukana!
t migel
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 23.11.2012 kello on 18:45 ---Hienoa! Mut Ristos mites sä päivitit esmes ton bussikortin? Kävitkö jonkun eu-diriktiivin mukaisen kurssin vai miten???
--- Lainaus päättyy ---
Jyväskylän liikenne ja Helsiginbussi liikenne järjesti kouluttajat työpaikalle,Sit voi voi itse käydä vaikka jakk,mutta maksaa aika paljon ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta