|
Nyt on sitten tutkittua tietoa ettei Mökkerö saastutakkaan juuri mitään ukkeli voip huristella kaikessa rauhassa, se onkin Orgilaisten puusaunat ja takat jotka aiheutta jopa hengenvaaran ympäristössään ja saastuttavat enemmän kun koko suomen energialaitosten ja tieliikenteen päästöt yhteensä.... Joo joo uskottava se on professoria
Talojen ja saunojen lämmittäminen puulla voi altistaa asukkaat suureen hengenvaaraan http://www.iltalehti.fi/asuminen/2014011117918653_an.shtml ![]() http://www.iltalehti.fi/asuminen/2014011117918653_an.shtml Ja nyt sitten voidaankin autoverosta luopua ja siirtyä kiuasveroon, jota ei tietenkään maksettaisi 0-päästöisistä sähkökiukaista! ![]()
Täällä yksi "tappaja",pönttöuunissa on juuri tulet !
![]() Mistä näitä hörhöjä oikein riittää? Vähän samaa sarjaa kuin puuhellan sytyttäminen puiden päältä.Onko kukaan näista rohvessoreista osannut laskea kuinka paljon kakkaa syntyy kymmenen kerran sytyttämis yrityksistä ja jonka jälkeen sytytetään kuitenkin alta.
Ja joku maksaa vielä palkkaa tuollaisille jonninjoutaville tutkijoille-menis ennemmin vaikka siwan kassaksi niin olis enempi hyötyä yhteiskunnalle..... ............ arrrrgh t migel ![]() Kyllä minä olen vankasti sähkökiukaan kannalla
Ajatelkaa minkälaiseen vaaraan joudutaan kesällä,leirintä alueilla joissa sauna lämplää joka päivä ![]()
voi kauheata missä vaarassa sitä oikein ollaan, perhana jos menee sisältä ulos haukatakseen raitista ilmaa ja siellä onkin jollain uunissa tulet, niin perhana sitähän saattaa hengestään päästä
![]() vielä kun tulis kauppoihin myyntiin valmiiksi keitetty vesi joka ei kotona tartteis kuin lämmittää, niin sitten ois kaikki kohallaan.... kyllä tämä menee kokoajan pöljempään suuntaan tämä maalilman meno ![]() Kohta tämä Oululainen kansantappaja laittaa kiukaan lämpenemään puilla
.Aamulla alotettiin naapurien häirintä puulämmitteisellä hellalla,mutta kun näkyi vielä puolenpäivän liikettä,pistin varmuudeksi tulet myös varaavaan takkaan.Seuraan mielenkiinnolla mitä tapahtuu!Mistä näitä akateemisia hörhöjä oikeen sikiää? Kyllä minä olen vankasti sähkökiukaan kannallaEikait tulipalo vaaraan... Kipinästä on alakanu monta isua asiaa Varsinki jos on mallasta nautiskeltu ....Kohta tämä Oululainen kansantappaja laittaa kiukaan lämpenemään puilla Joo ja mää laitin kans aamulla tulet uuniin ja kiukaaseen oulun etelä puolella, hiillostetaan kunnolla Oululaisia. ![]() No ny se sitten on stadissakin valkoinen maa, ens kertaa tänä talvena kyllä tuo jo riittäs yhdelle talvelle enempää ei kaipaile.Ai sä bunkkaat 11:sta ![]() Tulipahan käytyä turvallisessa sähkö saunassa
![]() |