|
Kyllä hintansa haukkuu kevyesti. http://www.fasttech.com/products/1602/10006707/1741800-t02-1-cree-xm-l-t6-3-mode-1800lm-white-led Mulle tuli tänään jo toinen tämmöinen kiinanmaalta,2x 3400mah akut kestää poltella melko kauan ja valoteho on melkoinen oli todelliset lumenit sitten mitä tahansa.Mulla vastaavissa akuissa lukee komeasti 2 x 5800 mAh. Tiedä sitten kestosta, mutta kulutuskin on varmaan kova, kun tuntuu olevan aika valtaisa valoteho. ja esimerkiksi oma XM-L T6 -ledillä oleva lamppu on pienimmälläkin teholla liian kirkas pyöränvalona liikenteessä, koska valokuvio on leikkaamaton. Tuli yxi sellainen vastaan loppuvuodesta. Ensin katsoin, että on toinen xenoni pimeenä ja sitten ihmettelin, että miksei se vaihda pätkille? Oli sitten fillaristi. ![]() Mulla vastaavissa akuissa lukee komeasti 2 x 5800 mAh. Tiedä sitten kestosta, mutta kulutuskin on varmaan kova, kun tuntuu olevan aika valtaisa valoteho. Muutaman päivän välein laturiin niin eivät pääse liian tyhjiksi,kiinastahan ei enää akkuja tai laitteita joissa on akkuja mukana pysty tilaamaan elleivät ole integroituja.Tai varmaan pystyy mutta eivät toimita tulipalovaaran takia. Myöskään posti ei enää kuljeta enää litium akkuja kirjeenä. Omat akkuni olen tilannut kotimaisesta akkulasta,saa ainakin mitä tilaa eikä ole väärennöksiä.
kiinastahan ei enää akkuja tai laitteita joissa on akkuja mukana pysty tilaamaan elleivät ole integroituja. Milloin tällainen on tullut.
Muutaman päivän välein laturiin niin eivät pääse liian tyhjiksi,kiinastahan ei enää akkuja tai laitteita joissa on akkuja mukana pysty tilaamaan elleivät ole integroituja.Tai varmaan pystyy mutta eivät toimita tulipalovaaran takia. Kiinasta nokian känny akkuineen muuan viikko sitten......kyllä tuli perille. Milloin tällainen on tullut. Jotain kummallista siellä on niiden määräysten kanssa.. Viime alkuvuodesta yksi akku ei tullut ja selitys oli juuri tuo. Tosin, kysyivät, että lähettävätkö uudelleen ja sieltähän se tuli muutamassa päivässä. Yxi läppärin akku tuli juuri ilman muita vaivoja kuin tulli. Onhan nuissa 18650 akuissa 35A purkuvirtoja ja oikosen tullessa syttyy tai räjähtää iloisesti. http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/postitus+suomeen+onnistuu+mutta+suomesta+pois+ei++rajoitus+estaa+akkujen+lahettamisen/a942127?s=bu_tivi Sent from my iPad using Tapatalk "Elektroniikkalaitte issa kuten älypuhelimissa, tableteissa ja sylimikroissa sisällä olevat niin kiinteät kuin vaihdettavat akut on mahdollista lähettää lentopostilla, kunhan ne kulkevat laitteen sisällä ja maa on saanut hyväksynnän viranomaisilta, kertoo Itellan turvallisuusneuvona ntaja" Kaikissa tilaamissani Kiinan rihkamissa akut ovat olleet erillisessä muovitetussa paketissa. Ei siis laitteessa. Kiinalaiset eivät kirjoita ilmeisesti mihinkään todellista sisällystä. Samoin kuin usein tuotteen arvo paketissa on usein laskettu alle verokynnyksen. ![]()
![]() |