rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Tällaista tällä kertaa (Varasta jahdanneelle sakot)  (Luettu 2139 kertaa)

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:40
« Viimeksi muokattu: 12.12.2013 kello on 13:05 »

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Tällaista tällä kertaa (Varasta jahdanneelle sakot)
« Vastaus #1 : 12.12.2013 kello on 13:34 »
Tuttua juttua kun eräänä juhannusyönä otin kiinni meiän pihalta autovarkaan joka koitti mamman jeeppiä varasta.
Syntyi käsirysy jossa varas tuli päälleni teräaseella varustettuna josta innostuin,taltutin ja sidoin juhannussalkoon kiinni.
Lopputulos,minä syytettynä pahoinpitelystä,vapaudenriistosta ja hänen omaisuutensa rikkomisesta kun jannun farkut sotkeentui ja citizen anadigin ranneke katkesi.
Tommonen 20tmk se tuli mulle maksamaan.
Oikeus ei huomioinut että se tapahtui pihamaallani ja minä alushousuissani puolustin itseäni ja perhettäni puukkomiestä vastaan ja estin huumehörhön yölliset seikkailut meidän,ei nyt niin kevyellä jeepillä.
Istuneelle tuomarille tokaisin oikeudenkäynnin päättyessä että olen nopea oppimaan ja kun tytärtäsi raiskataan pusikossa minä kävelen jatkossa suosiolla ohi.Kiitos ja hyvästi :D

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
« Vastaus #2 : 12.12.2013 kello on 13:43 »
tässä suomen oikeuskäytännössä on kyllä jotakin pahasti persiillään. Rikolliset on paremmin suojeltuina kun "kunnon"kansalaiset. Joskus taannoin oli oikeudessa raiskauksestakin lieventävänä asiana kun jätkä oli raiskannu vaan ihan "pikkusen". Olis kyllä kirveelle töitä,,,,,,nyt tietty tulee poliisi ja vie mun aseet kun kirveellä uhkailen :-[

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #3 : 12.12.2013 kello on 14:24 »
Olis kyllä kirveelle töitä,,,,,,nyt tietty tulee poliisi ja vie mun aseet kun kirveellä uhkailen :-[

Ei se osaa tulla, jos on pitänyt yksityisyydestään huolen.

Muistan aika varmasti lukeneeni toisenlaisiakin tarinoita, eli että omaisuutensa puolustaja ei ole joko syytettä saanutkaan tai sitten ei oltu tuomittu. Vaihtelevaa on.

Tuollaista ei saisi tapahtua, kuten Migelille on käynyt. Täysin järjenvastaista. Ei taida olla lainsäädännön muuttaminen halppo juttu.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 18:00
  • Seisonta-aika
« Vastaus #4 : 12.12.2013 kello on 16:05 »
Joskus taannoin oli oikeudessa raiskauksestakin lieventävänä asiana kun jätkä oli raiskannu vaan ihan "pikkusen".

Näitä raiskaustuomioitaha n tutkittiin ja todettiin että jos tekee mieli raistakata niin kannattaa tehdä se itäsuomessa. Siellä selviää hyvin vähällä. Lieventävänä toimii myös ettei lyö ja suoritus on nopea.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:35
« Vastaus #5 : 12.12.2013 kello on 16:43 »
Muistan aika varmasti lukeneeni toisenlaisiakin tarinoita, eli että omaisuutensa puolustaja ei ole joko syytettä saanutkaan tai sitten ei oltu tuomittu. Vaihtelevaa on.

Tunnenpa tapauksen, (joka EI ole kuulopuhe) jossa jätkät kännipäissään tapasivat oikaista mopolla yhden tontin poikki. Ajelivat siinä eestaas ja härnäsivät asukasta. Yhtenä lauantai-iltana isäntä oli taas pihallaan ja seisoi poikien tiellä, jolloin sankarit kävivät kimppuun ja alkoivat potkia ja hakata. Onneksi uhri sai taskusta pistoolin  ja ampui toisen, niin johan toinenkin lopetti.  Ja onneksi oli silminnäkijä.....

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:54
  • Oululainen terwaporwari
« Vastaus #6 : 12.12.2013 kello on 16:48 »
Tuttua juttua kun eräänä juhannusyönä otin kiinni meiän pihalta autovarkaan joka koitti mamman jeeppiä varasta.
Syntyi käsirysy jossa varas tuli päälleni teräaseella varustettuna josta innostuin,taltutin ja sidoin juhannussalkoon kiinni.
Lopputulos,minä syytettynä pahoinpitelystä,vapaudenriistosta ja hänen omaisuutensa rikkomisesta kun jannun farkut sotkeentui ja citizen anadigin ranneke katkesi.
Tommonen 20tmk se tuli mulle maksamaan.
Oikeus ei huomioinut että se tapahtui pihamaallani ja minä alushousuissani puolustin itseäni ja perhettäni puukkomiestä vastaan ja estin huumehörhön yölliset seikkailut meidän,ei nyt niin kevyellä jeepillä.
Istuneelle tuomarille tokaisin oikeudenkäynnin päättyessä että olen nopea oppimaan ja kun tytärtäsi raiskataan pusikossa minä kävelen jatkossa suosiolla ohi.Kiitos ja hyvästi :D
Tällasista jutuista mun verenpaine nousee,mihin on oikeuslaitoksestamm e kadonnut maalaisjärki?