Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Apukaukovaloista
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 5.12.2013 kello on 20:19 ---Etusumuvaloista ei tosiaankaan ole käytännön hyötyä. Oikein säädettynä niistä silti tuskin on muillekaan haittaa.
Takasumuvaloa olen tarvinnut varmaan jo lukemattomia kertoja. Vielä kun saisi muutkin sitä käyttämään olosuhteiden niin edellyttäessä. Voisin jopa suositella itse sakkoja sille joka ei tarvittaessa käytä takasumuvaloa.
Tuossa laissa ja sumuvalokatkaisimes sa on vain pieni ristiriita. Ainakin omissa autoissani saadakseen takasumuvalon päälle on ensin kytkettävä etusumuvalot.
Toisaalta lain mukaan takasumuvaloa saisi käyttää, jos lumi pöllyää takana. Etusumuvalothan olisi siinä tilanteessa vielä kielletty.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on tuon Bravon kanssa helppo valita, ei ole etusumareita halunnut auton uutena ostanut enkä minäkään niitä kaipaa, takasumari piisaa. Kakkosautossa on sumarit mutta todella harvoin niitä tarvitsee.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 5.12.2013 kello on 19:41 ---Silloin tahtoo parkitkin häikäistä... Rankassa vesisateessa sumarit sensijaan ovat sallittuja. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kun ne ihan kehottaa käyttämään ainkin taka sumu valoja lumipyryssä ;) :D
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 4.12.2013 kello on 12:28 ---Kyllä mulle ainakin tulee volvoon lisäpitkät,sitä valoa,kun ei ole koskaan liikaa,jäänyt vaan mieleen tuolta raskaan kaluston puolelta ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Mulla kans kulkimessa lisäpitkät, valoa ei ole koskaan liikaa.... Thumb Thumb
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 7.12.2013 kello on 13:16 ---Mulla kans kulkimessa lisäpitkät, valoa ei ole koskaan liikaa.... Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Mulla kans kulkimissa lisäpitkät, valoa ei ole koskaan liikaa.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 7.12.2013 kello on 17:46 ---Mulla kans kulkimissa lisäpitkät, valoa ei ole koskaan liikaa.
--- Lainaus päättyy ---
Vaikka sokea puusilimä olenki niin pimeässä auton omat valot riittää! kun ne on hyvät ja parempia en tarvii
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta