Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Apukaukovaloista
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 7.12.2013 kello on 17:54 --- Vaikka sokea puusilimä olenki niin pimeässä auton omat valot riittää! kun ne on hyvät ja parempia en tarvii
--- Lainaus päättyy ---
oon aivan samaa mieltä, mutta harvassa vanhemmassa ne on edes välttävät...
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 7.12.2013 kello on 18:16 ---oon aivan samaa mieltä, mutta harvassa vanhemmassa ne on edes välttävät...
--- Lainaus päättyy ---
Niimpä! Ainaski vanhemmissa Saapeissa on valot kuin kynttilä tuikku...oisko jännitten säätimet jo ehtoolla..
Aakku:
Mulla on Scudossa -07 mallissa ajovaloissa referenssiluku 12,5, elikä yhteensä 25.
Jos tuo luku nyt edes jotain kertoo valotehosta, niin eipä se kovin suuri ole.
Keulalla on nyt Bosch Navigatorit, joilla referenssi nousee täyteen 100 lukemaan.
Kyllä ero on valtava, kun katkaisimesta nappaan lisäpitkät pois päältä. Voisi olla, että ilman lisäpitkiä viikoittain väistettävät peuratkin vähenisi kummasti.
aaoulusta:
Miksihän tehtaalla on laitettu noin tehottomat valaisimet? voiko olla että on saatu halvalla vanhaa varastoa kun on alettu kasaamaan autoja tehtaalla... :o
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 7.12.2013 kello on 18:16 ---oon aivan samaa mieltä, mutta harvassa vanhemmassa ne on edes välttävät...
--- Lainaus päättyy ---
Volvossa tehtaan sarja (vm-95) ja yleensä vastaan tulija vaihtaa ensin, MB (vm-90) lisäpitkät tosin eivät toimi tällähetkellä ja työkone toyotassa (vm-12) pitäisi olla lisävalot että näkisi kunnolla :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta