|
![]() Ihan tyhmiä kysymyksiä. Miten Pascal voi liittyä paineeseen? Kyllä meillä töissä painemittareissa lukee bar. ![]() Joitain asioita en ole ikinä kuullutkaan, jotkut olen unohtanut ja jotkut onnistuin arvaamaan oikein! Huoks! ![]() Puolet kysymyksistä käsitteli sellaisia asioita, joiden mielekkyyttä ihmettelin jo koulussa. Nyttemmin asia varmistui, koska en vuosikymmenien aikana ole kertaakaan noihin kysymyksiin missään törmännyt. Tuli kyllä mieleen entinen ruotsinkielen opettaja, joka uhkasi jättää luokalle ettei tarvitsisi minua seuraavana vuonna paimentaa. ![]() No, keksin sitten ehdottaa, josko vitosen antaa niin minä vastapalveluksi lähden muualle. Kättä päälle laitettiin ja niin meidän läheinen suhde päättyi.
47% tuli, mutta rehellisesti sanoen osa puhtaasti arvaamalla. Saihan sitä koulussakin aikanaan arvata? Mutta koulu oli aivan tuliterä silloin,ekat oppilaat oltiin,mutta eihän siellä enää ketään ole kun on homeessa. Sent from my iPad using Tapatalk ...ja puutyömaikan Warren sai muutaman kaverin voimin käännettyä kahden auton väliin poikittain ![]() Voi nolo! 47%. Kyllä pascakin joskus paineella tulee.. ![]() Läpi meni, 73% Yksikään arvattu vastaus ei osunu oikeeseen Kelvineistä ei ollu kyl mitään hajua, evankeliumit hukassa, niinku painotaidotki. Ei oo ruotsikaan vahvimpia puolia ![]() |