|
Eipä tuota peruskoulua ollut minun lapsuudessa,kansakoulun jälkeen itseopiskelua,ja tulihan noita tutkintoja suoritettua,useimmalta alalta,liekkö noilla enää mitään merkitystä,eläke tulee kerran kuussa !!
Voi nolo! 47%.
![]() Ihan tyhmiä kysymyksiä. Miten Pascal voi liittyä paineeseen? Kyllä meillä töissä painemittareissa lukee bar. ![]() Joitain asioita en ole ikinä kuullutkaan, jotkut olen unohtanut ja jotkut onnistuin arvaamaan oikein! Huoks! ![]() Nippa nappa pääsin läpi.
Puolet kysymyksistä käsitteli sellaisia asioita, joiden mielekkyyttä ihmettelin jo koulussa. Nyttemmin asia varmistui, koska en vuosikymmenien aikana ole kertaakaan noihin kysymyksiin missään törmännyt. Tämän ikäinen ei ole joutunut käymään peruskoulua. Silloinen koulu oli kansakoulu ja kansalaiskoulu. Mutta asiaan läpi meni 53 %, kylläkin vaikeusastetta nosti tai helpotti pienoinen huppeli kun eilen illalla tein sen.
Luokalta pääsin nipin napin.
Tuli kyllä mieleen entinen ruotsinkielen opettaja, joka uhkasi jättää luokalle ettei tarvitsisi minua seuraavana vuonna paimentaa. ![]() No, keksin sitten ehdottaa, josko vitosen antaa niin minä vastapalveluksi lähden muualle. Kättä päälle laitettiin ja niin meidän läheinen suhde päättyi. 47% tuli, mutta rehellisesti sanoen osa puhtaasti arvaamalla.
47% tuli, mutta rehellisesti sanoen osa puhtaasti arvaamalla. Saihan sitä koulussakin aikanaan arvata? Tuurilla ne laivatkin seilaa, 60%...yhtä iso ylläri, kuin koulun läpi pääsy aikoinaan.
No en viitti kokeilla,riittää kun kokeilu peruskoulun pääsin läpi. Kirjatkin oli monisteita,muovikassissa ne kannettiin. Luokanvalvojana oli ope joka ei pitänyt kokeita koska se oli sitä mieltä että todennäköisesti joku oppilaista oli isän riehumisen takia yön jossain pakosalla eikä pystynyt valmistautumaan niihin..se sopi meille,pistokkaita piti mutta nekin oli nimettömiä.
Mutta koulu oli aivan tuliterä silloin,ekat oppilaat oltiin,mutta eihän siellä enää ketään ole kun on homeessa. Sent from my iPad using Tapatalk Ja älykkyysosamäärä riitti silloin, että koulun vessan lavuaarin poistoputkista sai manki-hondaan mahtavan alakäyrän putken. Voi sitä mekkalaa itävantaan betonilähiöissä
...ja puutyömaikan Warren sai muutaman kaverin voimin käännettyä kahden auton väliin poikittain Peräti 80 % mutta osa oli ihan lottoamalla. Niinhän se koulussakin monivalintatehtävis sä aina meni
![]() Voi nolo! 47%. Kyllä pascakin joskus paineella tulee.. ![]() Läpi meni, 73% Yksikään arvattu vastaus ei osunu oikeeseen Kelvineistä ei ollu kyl mitään hajua, evankeliumit hukassa, niinku painotaidotki. Ei oo ruotsikaan vahvimpia puolia ![]() |