Kokonais painoltaa alle 3 500 kilo pitää käyttää talvirenkaita.
Ja yli 3 500 kiloisissa ei tarvitse eli ei ole pakollista, m...
Ja yli 3 500 kiloisissa ei tarvitse eli ei ole pakollista, m...
|
Kokonais painoltaa alle 3 500 kilo pitää käyttää talvirenkaita.
Ja yli 3 500 kiloisissa ei tarvitse eli ei ole pakollista, m... Terve!
Lainaus Finlexistä: "2. Henkilöautossa (M1-luokka), jonka kokonaismassa on enintään 3,5 tonnia, ja pakettiautossa (N1-luokka), kokonaismassaltaan enintään 3,5 tonnin erikoisautossa sekä kokonaismassaltaan yli 0,75 tonnin ja enintään 3,5 tonnin perävaunussa (O2-luokka) on joulu-, tammi- ja helmikuun aikana käytettävä talvirenkaita, joiden kulutuspinnan pääurien syvyys on vähintään 3,0 mm..." Tuoltapykälät: http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1992/19921257?search%5Btype%5D=pika&search%5Bpika%5D=ajoneuvon%20renkaat Noin minäkin sen tulkitsin, ihmettelin vaan trafin vastausta: kysy poliisilta!
Kokonais painoltaa alle 3 500 kilo pitää käyttää talvirenkaita.Se verta p:tä n*ssin kun "tasan 3.5tn" -lasien läpi katselen ![]() Oikea muoto on: kokonaispinoltaan enitään 3.500kg.. Ja jos vetävissä pyörissä on paripyörät, niin riittää toinen (paripyörän) renkaista on talvisellainen (itse saa päättää sisempi vai ulompi)
Kokonais painoltaa alle 3 500 kilo pitää käyttää talvirenkaita. Joo, ja jos on paripyörät, sisimmäiset voi ajaa nollaan. Niin, köyhät pojat kuten minä. ![]() Talvirenkaat voi laittaa vaikka vain eteen. ![]() Se verta p:tä n*ssin kun "tasan 3.5tn" -lasien läpi katselen Ja kun minä tuota vastausta lasien läpi katselen, tulee mieleen että kun se pilkku on niin pieni, niin mitenkähän pieni se on millä se tehdään se n... ![]() Joo, ja jos on paripyörät, sisimmäiset voi ajaa nollaan. Niin, köyhät pojat kuten minä. Näihän se menee. minulla on nyt edessä talvi pinnat ja ensii viikolla on sitten jo takanakin. Kyl talvella on hyvä olla talvirenkaat, kun sellaiset on keksitty. Tai ainakin kitkat.
Tuossa vähän talviajon tunnelmaa ![]() http://www.youtube.com/watch?v=3_yVc4RlbcY
Oli toistoon lyöty nopeutta lisää rutkasti, niin saatiin meno näyttämään vauhdikkaammalta. Muuten hyvä filmi ja musiikista +10
![]() Joo, ja jos on paripyörät, sisimmäiset voi ajaa nollaan. Niin, köyhät pojat kuten minä.Talvirengaspakkohan on tuloillaan kuorma-autoihin Suomeenkin lähiaikoina...No telissä voi vielä sitten ilmeisesti pitää kesärenkaita. Näihän se menee. minulla on nyt edessä talvi pinnat ja ensii viikolla on sitten jo takanakin. Oli toistoon lyöty nopeutta lisää rutkasti, niin saatiin meno näyttämään vauhdikkaammalta. Muuten hyvä filmi ja musiikista +10Juu. hassun näköisiä ne hiihtäjät kohdassa 2:36 , menivät kuin marionetit. Puolet ainakin nopeutettu filmiä. Talvirengaspakkohan on tuloillaan kuorma-autoihin Suomeenkin lähiaikoina...No telissä voi vielä sitten ilmeisesti pitää kesärenkaita.Vähän turhaa hössötystä. Minä olen vaihtanut talvipinnat vetopyörille joka talvi. |