Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Halpis agregaatin käyttö

<< < (11/13) > >>

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 26.12.2013     kello on 14:07 ---Tottatahan on ettei oo järkevää tehä monta jännitteen muunnosta peräkanaa ainakaan noin lyhyellä etäisyydellä.. mutt ainakaan mun 1000W invertterin tyhjäkäynti virta on vain 85mA eli toi toi ampeeri oli varmaan asiasta tietämättömän "Hyvä" arvaus, vaikkakin tosiasiahan on ett hyvät siniaalto invertterit haukkaa enempi tyhjäkäynti virtaa ja hyötysuhdekkin niissä jää mun muistini mukaan 85-90%

--- Lainaus päättyy ---

Jos menet ameriikanauto tapaamisen tuommosen kanssa, nehän sanoo sitä neiti-invertteriksi ;D

Vähän vanhempi sakarakantti 2,5kW vie manuaalin mukaan 900mA, mutta harrastus biltema pihtimittarilla näyttäisi menevän yli amppeeri aina.
Ronkelimpia laitteita varten käytän 200W siniaalto vehettä.

ose:
Mistä noi siniaaltovehkeet maallikko tunnistaa?

4ntti:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 27.12.2013     kello on 10:59 ---Mistä noi siniaaltovehkeet maallikko tunnistaa?

--- Lainaus päättyy ---
Hinnasta  ;D
(Niissä lukee.)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 26.12.2013     kello on 21:15 ---Ronkelimpia laitteita varten käytän 200W siniaalto vehettä.

--- Lainaus päättyy ---

Oletko löytänyt jonkun laitteen, joka ei syö kanttiaaltoa?

perho-ukko:
  Minulla ainakin toimii kaikki intikalla hyvin! Tuossa kun oli taas ne sählökatkot,niin kolme vuorokautta oltiin wokkelon varassa,sieltä virta sisälle roikalla,hyvin toimi kaikki,valot,TV,läppäri,tulostin ja radio,ja myös kahvinkeitin !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View